Az Otthon Start lakáshitel fontos szabálya többek között, hogy az ingatlant az igénylés után öt évig nem lehet eladni, lebontani, átadni másnak használatra.

Egy egy rövid ujjú póló 13, egy hosszú ujjú pedig 15 ezer forintba került, a kapucnis pulcsiért pedig 25 ezret kértek Azahriah koncertjén a Puskás Arénában - írja a Telex. Amikor megjelent az Azahriah x Tisza kollab, sokan dobtak egy hátast az áraktól, viszont a triplakoncert mechandise-árai is elég húzósak.
Egy baseballsapka 12, a Skatulya I bakelit 15 ezer forint volt Azahriah koncertjén a lap szerint, ezen felül pedig lehetett venni különféle táskákat is 20 ezerért, a strandtáska pedig 12 ezer volt. A merchandise-termékeket árusítók szerint „a termékeket vették, mint a cukrot”.
Baukó Attila, vagyis Azahriah pénteken és szombaton már lenyomott két koncertet, ma este edig következik a harmadik. A 22 éves zenész októberben meghirdetett május 25-i koncertjére pillanatok alatt elfogytak a jegyek, ezért hirdettek meg ráadásnapokat, melyek szintén közel teltházasak lettek. Azóta pedig a másodpiacon is peregtek a jegyeladások. A fiatal művész együttműködését a Tisza márkával is nemrég jelentették be, a különleges cipőket is vették a rajongók, mint a cukrot.
Ebből is látszik, hogy Azahriah neve önmagában is akkora brand, hogy olyan együttműködéseket tud tető alá hozni, mint a Tisza cipős kollaboráció. Trunk „Dablty” Tamás, tartalomgyártó és sneakerszakértő a CashTagnek elmondta: egyáltalán nem mindegy egy márkának, hogy tud-e a fiatalok nyelvén szólni, erre sok millió dollárt költenek még a kegnagyobb gyárak, a legnagyobb brandek is.
Egy kollab önmagában nem tesz valakit fiatalossá és menővé, nagyon jó hype-ot tud generálni. Onnantól pop up boltokkal kell érkezni, olyan árazást kell hozni, satöbbi. Tényleg adaptálni kell a teljes márka működését, mert hogyha az nem történik meg, akkor a kollab az egy tűzijáték volt, de nem volt mögötte több. Egy márka nagyon sokat tud persze profitálni egy kollabon, ez nem is kérdés, de mint láthatjuk, a teljes sztori azért ennél összetettebb
- fogalmazta meg gondolatait a kollaboráció kapcsán a szakértő.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 19 899 074 forintot 20 éves futamidőre már 6,42 százalékos THM-el, havi 145 468 forintos törlesztővel fel lehet venni az UniCredit Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,93% a THM, míg a MagNet Banknál 6,87%; az Erste Banknál 6,89%, a Raiffeisen Banknál 7,00%, a K&H Banknál pedig 7,28%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A Tisza kereskedelmi vezetője, Minik Géza szerint vásárlóbarát az ár, amiért a kollekciót kínálták, hiszen egy „normál” Tisza-cipőt sem kapunk már meg 40 ezer forint alatt. Elmondta, hogy akár 100 ezer forintért is adhatták volna a cipőket, annyiért is elvitték volna. Azt is hozzátette, hogy hatalmas elismerés, hogy egy komoly tárgyalássorozat végén a gigasztár Azahriah velük szerződött le, nem egy másik márkával.
Huzamosan tárgyalt nagyobb márkákkal - nyilván név nélkül - és idézőjelben ezt „mi nyertük meg” olyan szempontból, hogy magyarországi márkával társult össze, és szerintem ez ad egy óriási értéket ennek, Szerintem ő ebben hisz, és ezt mi alapból nagyon díjaztuk. Mi két nappal ezelőtt publikáltuk az árakat. Én azt gondolom, hogy abszolút vásárlóbarát árakat akartunk kitalálni, és ezt Azival egyeztetve ő is így akarta. Tehát föllőhettük volna 100 ezerre a cipőt, mert valószínűleg akkor is elvitték volna
- mondta el Minik Géza. A CashTag teljes adását itt lehet megnézni:

Bárkinél lapulhat egy több tízezret érő játék-kincs: megőrülnek érte a gyűjtők, nagyon könnyű eladni
Egyre több felnőtt kezdett gyűjteni Hot Wheels vagy Matchbox kisautókat, ami új piacot nyitott a kereskedőknek is.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


