A teve ára 2025-ben jelentős eltéréseket mutat attól függően, milyen fajtájú, korú, célú állatról van szó, valamint attól is, hogy hol kívánjuk megvásárolni. Lássuk a...

Uniós nyomásra változtat a cég a szerződési feltételeken: a túl erőszakos reklám már a múlté
A Viagogo másodlagos jegyértékesítési platform az EU fogyasztóvédelmi nyomására vállalta, hogy változtat szerződési feltételein és javít a fogyasztói tájékoztatáson. Az EU fogyasztóvédelmi hatóságai 2021 tavaszán kezdeményeztek párbeszédet a céggel, miután sok panasz érkezett működésére- írja az RTL.
A vállalat ígéretet tett, hogy augusztus végéig módosítja weboldalát, így pontosabb információkat nyújt a jegyek keresési eredmények szerinti rangsorolásáról, csökkenti a visszaszámláló üzenetek számát, és már a jegyválasztó oldalon közli, hogy az eladó kereskedő vagy másik fogyasztó. Ezen kívül lehetővé teszi a pontos ülőhelyszám választását, és beépíti a szállítási díjat az árakba, ha csak egy szállítási lehetőség áll rendelkezésre.
A Viagogo kötelezettséget vállalt arra is, hogy előzetes tájékoztatás nélkül nem változtatja meg egyoldalúan a szerződési feltételeket. A fogyasztóvédelmi hatóságok figyelemmel kísérik a kötelezettségek teljesítését és szükség esetén bírságokat szabhatnak ki. 2021 végén a magyar versenyhatóság 472 millió forintos bírságot rótt ki a cégre a nem megfelelő tájékoztatás és a vásárlókra gyakorolt pszichés nyomás miatt.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


