Több mint 66 millió forint volt a főnyeremény a Skandináv lottón
3 éve nem robbantott ilyen akciót a Lidl: most ezt is visszahozták, tolonganak érte a vásárlók
2024. június 14-én 21 órakor a Németország-Skócia mérkőzéssel kezdődik Münchenben a 17. labdarúgó Európa-bajnokság, amely július 14-én a berlini Olimpiai Stadionban fejeződik be. A Lidl 3 éve nem látott húzással várja a focirajongókat (az utololsó Eb-t 2020-ról 2021-re halasztották a járvány miatt) az üzletekben, újra lehet gyűjteni a legendás focis kártyákat.
A nyári foci Európa-bajnokság (EURO 2024) az egyik legjobban várt sportesemény az évben, amely rengeteg izgalmat és szórakozást ígér a futballrajongók számára. Az eseményt Németországban rendezik meg június 14. és július 14. között, 24 csapat részvételével, akik a kontinens legjobb válogatottjai között küzdenek majd meg a trófeáért.
Nyáron a magyar válogatott is részt vesz a Németországban megrendezésre kerülő versenyen. Sok fociszurkolónak nagy álma, hogy élőben láthassa országának válogatott csapatát harcba szállni a győzelemért, de ez nem olcsó mulatság. A jegyártól az ottani étel-italig és szállásig számos kiadással kell számolni. Korábban készítettünk egy körülbelüli becslést, hogy mennyivel kell kalkulálni az igazán lelkes rajongóknak.
Az sem véletlen, hogy számos bolt már hetek óta készül a az Eb-re és úgy próbálja optimalizálni termékkínálatát, hogy a vásárlók minél nagyobb kényelemben élvezhessék a a meccsek nézését. Ilyen termékek a tipikusnak számító nassolni való élelmiszereken túl (sör, perec, csipsz, csokoládé stb.) a televízió, különböző mezek, sminkek, labdák de a focis kártyák is. Idén a Lidl az első, ahol már a friss 20. heti újságban piacra is dobták a gyűjthető kártyákat.
Kép forrása: 20.heti Lidl újság
Minden elköltött 8 000 Forint után egy 3 kártyából álló csomagot adnak ajándékba. A gyűjteményben összesen 108 exkluzív kártya van. A kártyákhoz tartozó albumot a kasszavégeknél lehet megvásárolni 999 forintért. Külön kártyát is van lehetőség vásárolni az üzletben, a 3 darabos csomag 119 forintba kerül. Tehát ha valaki megvásárol 36 csomagot (4 284 forint), azzal nagy eséllyel sokáig tudja tölteni az albumot. Bár arra, hogy teljesen sikerüljön még így is kicsi az esély, mivel a csomagok tartalmai között átfedések vannak.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 10 millió forintot, 15 éves futamidőre, már 7,21 százalékos THM-el, havi 89 803 forintos törlesztővel fel lehet venni a CIB Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: az Erste Banknál 8,04% a THM, a Raiffeisen Banknál 8,09%; az UniCredit Banknál 8,12%, a K&H Banknál 8,31%, akárcsak az OTP Banknál. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Kutatás: a kereskedelmi márkás termékek megítélése Magyarországon
A saját- avagy kereskedelmi márkák térhódítása kéz a kézben jár természetesen a fogyasztók árérzékenységével, amelyet egy-egy gazdasági válság, és a nyomában kialakuló egzisztenciális problémák csak még inkább tetéznek. Nagy kérdés ugyanakkor, hogy mindezek ellenére milyen is ezen olcsóbb, helyettesítő termékek megítélése a fogyasztók körében. A következő hetekben a Pénzcentrum és a Debreceni Egyetem közös, nagymintás felmérést végez, hogy kiderüljön, hogyan vélekednek a hazai vásárlók az ún. kereskedelmi/saját márkás, illetve a gyártói márkás termékekről.
Az alábbiakban arra szeretnénk megkérni, hogy töltsd ki a kérdőívet, ezzel segítve munkánkat. A kutatás név nélküli és önkéntes, semmilyen visszakeresési lehetőséget nem tartalmaz, mindösszesen néhány percet vesz igénybe. A kutatás eredményeit a Pénzcentrum online felületén fogjuk közzétenni. Köszönjük, hogy részt veszel a kutatásban!
Címlapkép forrása: MTVA/Bizományosi: Faludi Imre
Kezdődhet a dinnyeháború a magyar boltokban: érkezik a mézédes hazai a polcokra, jönnek a gigaakciók
A hazai dinnye június végén került a polcokra, először a sárgadinnye, július elejétől pedig már magyar görögdinnyével várják a vásárlókat.
Gombából és növényi szálakból fejlesztett újgenerációs jógamatracot egy fiatal magyar csapat.
Ennek nincs is tücsök íze, ez a leggyakoribb visszajelzés a többféle ízesítéssel gyártott, tücsökfehérjével dúsított proteinszelet, snack és shake kapcsán.
A Magyar Mozgókép Fesztiválon találkozhat először a közönség Králl Kevin “Melange”című kisjátékfilmjével.
Magyarországon az üzleti ötletek mintegy 6 százaléka jut el abba a fázisba, hogy jutalomalapú közösségi finanszírozási kampány indulhat rájuk.
-
Sok család felteszi most ezt a kérdést: őszig dönteni kell
Mi alapján választanak a családok és a fiatalok az elérhető diákszámla-konstrukciók közül?
-
Van egy jó ötleted? A Brancsközösség már a megvalósításában is segít! (x)
Az első vásárlók megszerzése nem megy mindenkinek könnyen, pedig vannak működő megoldások.
- Fenntarthatósági szervezetet hozott létre a Mol csoport kutatás-termelés üzletága
- Izrael se szó, se beszéd átrajzolta a térképet
- Nigel Farage érdekes gondolatokat osztott meg Marine Le Penről
- Négy év után a komposztjából került elő agyonvert üzlettársa holtteste - 9 év börtön
- Legértékesebb magyar sportolók - Hat focista a top 10-ben
- Varga Barnabás gyakorlatilag "elbújt"