Az emelkedő árak miatt a svájci vásárlók egyre inkább a nagyobb szupermarketeket vagy a határon túli vásárlást választják.

3 éve nem robbantott ilyen akciót a Lidl: most ezt is visszahozták, tolonganak érte a vásárlók
2024. június 14-én 21 órakor a Németország-Skócia mérkőzéssel kezdődik Münchenben a 17. labdarúgó Európa-bajnokság, amely július 14-én a berlini Olimpiai Stadionban fejeződik be. A Lidl 3 éve nem látott húzással várja a focirajongókat (az utololsó Eb-t 2020-ról 2021-re halasztották a járvány miatt) az üzletekben, újra lehet gyűjteni a legendás focis kártyákat.
A nyári foci Európa-bajnokság (EURO 2024) az egyik legjobban várt sportesemény az évben, amely rengeteg izgalmat és szórakozást ígér a futballrajongók számára. Az eseményt Németországban rendezik meg június 14. és július 14. között, 24 csapat részvételével, akik a kontinens legjobb válogatottjai között küzdenek majd meg a trófeáért.
Nyáron a magyar válogatott is részt vesz a Németországban megrendezésre kerülő versenyen. Sok fociszurkolónak nagy álma, hogy élőben láthassa országának válogatott csapatát harcba szállni a győzelemért, de ez nem olcsó mulatság. A jegyártól az ottani étel-italig és szállásig számos kiadással kell számolni. Korábban készítettünk egy körülbelüli becslést, hogy mennyivel kell kalkulálni az igazán lelkes rajongóknak.
Az sem véletlen, hogy számos bolt már hetek óta készül a az Eb-re és úgy próbálja optimalizálni termékkínálatát, hogy a vásárlók minél nagyobb kényelemben élvezhessék a a meccsek nézését. Ilyen termékek a tipikusnak számító nassolni való élelmiszereken túl (sör, perec, csipsz, csokoládé stb.) a televízió, különböző mezek, sminkek, labdák de a focis kártyák is. Idén a Lidl az első, ahol már a friss 20. heti újságban piacra is dobták a gyűjthető kártyákat.

Kép forrása: 20.heti Lidl újság
Minden elköltött 8 000 Forint után egy 3 kártyából álló csomagot adnak ajándékba. A gyűjteményben összesen 108 exkluzív kártya van. A kártyákhoz tartozó albumot a kasszavégeknél lehet megvásárolni 999 forintért. Külön kártyát is van lehetőség vásárolni az üzletben, a 3 darabos csomag 119 forintba kerül. Tehát ha valaki megvásárol 36 csomagot (4 284 forint), azzal nagy eséllyel sokáig tudja tölteni az albumot. Bár arra, hogy teljesen sikerüljön még így is kicsi az esély, mivel a csomagok tartalmai között átfedések vannak.
JÓL JÖNNE 3,3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 300 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 70 324 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,61%), de nem sokkal marad el ettől az UniCredit Bank 71 484 forintos törlesztőt (THM 11,39%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Kutatás: a kereskedelmi márkás termékek megítélése Magyarországon
A saját- avagy kereskedelmi márkák térhódítása kéz a kézben jár természetesen a fogyasztók árérzékenységével, amelyet egy-egy gazdasági válság, és a nyomában kialakuló egzisztenciális problémák csak még inkább tetéznek. Nagy kérdés ugyanakkor, hogy mindezek ellenére milyen is ezen olcsóbb, helyettesítő termékek megítélése a fogyasztók körében. A következő hetekben a Pénzcentrum és a Debreceni Egyetem közös, nagymintás felmérést végez, hogy kiderüljön, hogyan vélekednek a hazai vásárlók az ún. kereskedelmi/saját márkás, illetve a gyártói márkás termékekről.
Az alábbiakban arra szeretnénk megkérni, hogy töltsd ki a kérdőívet, ezzel segítve munkánkat. A kutatás név nélküli és önkéntes, semmilyen visszakeresési lehetőséget nem tartalmaz, mindösszesen néhány percet vesz igénybe. A kutatás eredményeit a Pénzcentrum online felületén fogjuk közzétenni. Köszönjük, hogy részt veszel a kutatásban!
Címlapkép forrása: MTVA/Bizományosi: Faludi Imre
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


