Októberben az egyik fő piacnak számító Kínában a svájci óraeladások 39 százalékkal, Hongkongban pedig 15 százalékkal voltak alacsonyabbak az egy évvel korábbinál.
Olyat csinált Frei Tamás, amire eddig még nem volt példa: csak az Aldikban lesz kapható ez a termék
Az ALDI és a Cafe Frei tovább bővítette együttműködését és exkluzív termékfejlesztésbe fogott, amelynek részleteit és első eredményeit egy közös sajtóeseményen mutatta be a két vállalat, melyen a Pénzcentrum is részt vett. Az eredmény: két, saját márkás kávé, amelyeknek ízvilágát az áruházlánc termékei ihlették. A Barissimo BY Cafe Frei kávék kizárólag az ALDI üzleteiben lesznek kaphatók. A „Nussknacker”, amely a népszerű aldis csokoládé ízvilágát tükrözi, a „Germknödel” ízvariánst pedig az áruházlánc fagyasztott kínálatában található szilvás gőzgombóc ihlette. Mindkét őrölt kávé 200 grammos kiszerelésben lesz elérhető, 1 099 forintos egységáron.
Az ALDI és a Cafe Frei tovább bővítette együttműködését és exkluzív termékfejlesztésbe fogott, amelynek részleteit és első eredményeit egy közös sajtóeseményen mutatja be a két vállalat. A kávécég több terméke már eddig is elérhető volt az áruházlánc valamennyi hazai üzletében, most azonban teljesen új, ízesített kávékat fejlesztett ki a két vállalat.
Az ALDI globálisan Barissimo néven forgalmazza a saját márkás kávéit, ez a kávécsalád egészült ki a Barissimo by Cafe Frei termékvonallal. Az új kávék ízvilágát két ALDI-termék ihlette. Az egyik a Nussknacker mogyorós csokoládé, a másik pedig a szilvalekvárral töltött Bella gőzgombóc. "A fő fókuszunk az, hogy saját márkás termékeket állítsunk elő" - kezdet a tájékoztatót Pusztai Ádám, az ALDI Magyarország országos beszerzési koordinációs igazgatója. Majd arra is részletesen kitért, hogy miért a Cafe Frei-el döntöttek úgy, hogy közös sajátmárkás termékeket állítanak elő.
A Nussknacker csokoládé egy olyan ikonikus ALDI-termék, amely már számtalan hazai és nemzetközi teszten bizonyította, hogy méltó versenytársa a legismertebb csokoládémárkáknak. Magyarországon is nagyon közkedvelt, nem csupán a karácsonyi és húsvéti ünnepek alkalmával, hanem egész évben. Ezért is döntöttünk ihletadóként mellette, amikor egy csokis-mogyorós ízvilágú kávét képzeltünk el. A másik ötletadó a szilvalekvárral töltött gőzgombóc, a délnémet és osztrák konyha hagyományos, kelt tésztából készült gombócféléje, amely a hófödte hegycsúcsok, a forralt bor illatú hütték világát idézi, német gyökerű cégként ezért is esett rá a választásunk
– fejtette ki Pusztai Ádám a termékbevezetés kapcsán.
Ezekkel a termékekkel még szélesebb vásárlói körnek tudjuk megmutatni a Cafe Frei egyedi, izgalmas ízvilágát. Évek óta jelen vagyunk az ALDI üzleteiben a kávéinkkal, különböző ízekben és kiszerelésekben, a kétféle őrölt Barissimo by Cafe Frei pedig kicsit eltérő ízvilágot képvisel, mint a mi egzotikus, trópusi vidékek ihlette kávéink, ezért jól kiegészítik a saját palettánkat. Ugyanolyan kreatív módon terveztük és alkottunk meg ezt a két ízt is, mint a Cafe Frei összes termékét, a kávézói italkülönlegességektől kezdve a polcokon található otthoni kávékig. Bízunk benne, hogy a vásárlók is szeretni fogják, és ez az együttműködés lehetőséget teremthet akár a nemzetközi piacon való közös megjelenésre is az ALDI-val a jövőben
– árulta el Frei Tamás, a Cafe Frei társalapítója a kooperáció kapcsán. Miután megfogalmazódott a Barissimo by Cafe Frei ötlete, elkezdődtek a szakmai egyeztetések, lezajlott egy gyárlátogatás a Cafe Frei szécsényi üzemében, ahol az ALDI képviselői megismerkedtek a termékfejlesztési folyamatokkal és a gyártási technológiával.
Mindkét Barissimo by Cafe Frei kávéból eszpresszó, illetve bármilyen tejes ital is készíthető belőle. Édes ízviláguknak köszönhetően akár desszertként is fogyaszthatók, illetve különféle kávés édességekhez is használhatók. A Barissimo by Cafe Frei kávéi a kávécég Szécsényben működő gyárában készülnek, és országszerte minden ALDI-üzletben kaphatók. Mindkét őrölt kávé 200 grammos kiszerelésben lesz elérhető, 1 099 forintos egységáron.
JÓL JÖNNE 2,8 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 2 809 920 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 62 728 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 12,86%), de nem sokkal marad el ettől az MBH Bank 62 824 forintos törlesztőt (THM 12,86%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
„Az ALDI Süd vállalatcsoport saját kávégyárral rendelkezik Németországban, és saját márkás kávéink többsége itt készül. Mi mégis egy magyar partnert választottunk új kávénk fejlesztéséhez, hiszen ahol csak lehet, a hazai beszerzési forrást preferáljuk. A Cafe Frei által gyártott kávék kiváló minősége versenyképes árral párosul, a márka alapértékei pedig nagyon hasonlóak az ALDI-éihoz, ezért is döntöttünk mellettük. Vásárlóinknak megfizethető áron kínálunk hagyományos és különleges ízvilágú kávékat” – tette hozzá Pusztai Ádám.
Kutatás: a kereskedelmi márkás termékek megítélése Magyarországon
A saját- avagy kereskedelmi márkák térhódítása kéz a kézben jár természetesen a fogyasztók árérzékenységével, amelyet egy-egy gazdasági válság, és a nyomában kialakuló egzisztenciális problémák csak még inkább tetéznek. Nagy kérdés ugyanakkor, hogy mindezek ellenére milyen is ezen olcsóbb, helyettesítő termékek megítélése a fogyasztók körében. A következő hetekben a Pénzcentrum és a Debreceni egyetem közös, nagymintás felmérést végez, hogy kiderüljön, hogyan vélekednek a hazai vásárlók az ún. kereskedelmi/saját márkás, illetve a gyártói márkás termékekről.
Az alábbiakban arra szeretnénk megkérni, hogy töltsd ki a kérdőívet, ezzel segítve munkánkat. A kutatás név nélküli és önkéntes, semmilyen visszakeresési lehetőséget nem tartalmaz, mindösszesen néhány percet vesz igénybe. A kutatás eredményeit a Pénzcentrum online felületén fogjuk közzétenni. Köszönjük, hogy részt veszel a kutatásban!
Címlapkép forrása: MTVA/Bizományosi: Faludi Imre
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.