Egy népszerű TikTok-videó kavarta fel az állóvizet a Lidl egyik kedvelt terméke körül.

Egy évet kellett rá várni, de most megint meglépte az Auchan: egy hónapja van erre a vásárlóknak
A Föld napja alkalmából az Auchan Magyarország ismét csatlakozik a KÖVET Egyesület, a Jane Goodall Intézet, a Védegylet Egyesület és az Afrikáért Alapítvány „Passzold Vissza, Tesó!” elnevezésű mobiltelefon-visszagyűjtő kampányához. Egy hónapon át, azaz május 22-ig le lehet adni az összes Auchan áruházban a feleslegessé vált mobilokat és egyéb elektronikai eszközöket, töltőket, kábeleket újrahasznosításra.
Az Auchan már hosszú évek óta jelentős piacformáló lépéseket tesz a fenntarthatóságért és a körforgásos gazdaságért. A Passzold Vissza, Tesó! kampányhoz való csatlakozással a lakosság birtokában felhalmozódott kisméretű elektronikai hulladék mennyiségét szeretnék csökkenteni. Tavaly összesen 1510 db elektronikai eszközt hoztak be hozzájuk, többek között tableteket, fülhallgatókat, akkumulátorokat és pendrive-okat - írja közleményében a vállalat.
A tapasztalatok azt mutatják, hogy a használaton kívüli elektronikai eszközöket az emberek még hosszú évekig őrzik, aztán egyszer csak kidobják őket a kukába, pedig veszélyes hulladéknak számítanak. Olyannyira, hogy az elavult mobilkészülékek a világ összes veszélyes hulladékának mintegy kétharmadát teszik ki, pedig ezekből 17-féle fémet lehet visszanyerni, többek között nemesfémeket, amelyeknek a bányászata a legkevésbé sem környezetkímélő, és a használt eszközök újrahasznosításával ezt a környezetkárosító hatást lehet mérsékelni.
A mostani kampány keretében régi nyomógombos vagy okos mobilkészülékeken kívül feleslegesen álló tableteket, akkumulátorokat, fülhallhatókat, kábeleket, régi GPS eszközöket, töltőket és egyéb elektronikai eszközöket is várnak április 22-től május 22-ig az Auchan áruházakban kihelyezett gyűjtődobozokba.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


