A költségvetés több olyan intézkedést is tartalmaz, amely közvetlenül érinti a kiskereskedelmi szektort.
Az LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA, a világ legnagyobb luxuscikk-gyártójának bevétele 2 százalékkal, 20,69 milliárd euróra csökkent az idei első negyedévben az egy évvel korábbi 21,04 milliárd euróról, elsősorban a geopolitikai és gazdasági bizonytalanságok hatására.
Az elemzők véleményének átlagában az szerepelt, hogy a bevétel 21,14 milliárd euróra nő. A cég honlapjára szerdán fölkerült adatok szerint a legnagyobb bevételt hozó divat- és bőráruk szegmensében a bevétel 2 százalékkal, 10,49 milliárd euróra esett.
A cég kiskereskedelmi üzlethálózataiban (Sephora, DFS és Le Bon Marche) a bevétel 5 százalékkal, 4,175 milliárd euróra ugrott.
Az alkoholos italok értékesítése 16 százalékkal, 1,42 milliárd euróra, az órák és ékszerek eladása 5 százalékkal, 2,47 milliárd euróra esett vissza. Az illatszerek és kozmetikumok értékesítése 3 százalékkal, 2,18 milliárd euróra nőtt.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.