A BYD új elektromos autójának megjelenése Európában és az Egyesült Királyságban komoly kihívást jelent a hagyományos autógyártók számára.

Csalóka akciója miatt ütheti meg a bokáját a Temu: erről mindenki tudjon, aki szokott vásárolni a kínai webshopból
A Temu reagálva a felhasználók aggodalmaira, módosította az egyik promóciós kampányának feltételeit, amelyek korábban túlzottan széles körű személyes adatok megadását követelték, miközben az adatvédelmi hatóságok továbbra is vizsgálják a felmerült aggályokat - írta meg a BBC.
A Temu módosította a promóciós kampányának feltételeit a vásárlók aggodalmaira reagálva. A cég Nagy-Britanniában eredetileg lehetővé tette, hogy résztvevők akár 50 fontos (kb. 23 ezer forintos) bónuszt is kapjanak, de ez érzékeny személyes adatok átadását igényelte. A Temu kezdetben azt állította, hogy ezek a feltételek általánosak a piacon, azonban később elismerte, túl érzékeny adatokat kérnek, és módosították a feltételeket.
A promóció keretében új felhasználók 24 órán belül barátokat hívhattak meg egy linken keresztül, így mindannyian 40 és 50 font közötti összeg értékű áruházi krediteket nyerhettek. Az ajánlat nagy figyelmet kapott a közösségi médiában, de aggodalmak is felmerültek az adatvédelmi feltételekkel kapcsolatban. A brit Információs Biztos Hivatala vizsgálta a felmerült aggályokat. Szakértők szerint problémás lehetett az eredeti kiírás, amely túlzottan széles körű hozzájárulást kért a személyes adatok felhasználásához. A Temu most azt állítja, hogy csak a felhasználónév és profilkép lenne felhasználva bizonyos promóciós tevékenységekhez.
A vállalat hangsúlyozza ügyfelei bizalmának és elégedettségének fontosságát, cáfolva az adatok eladását vagy deepfake hirdetéseket illető állításokat. A gyakorlatot más cégekkel összehasonlítva próbálták normalizálni.
Adatvédelmi szempontból aggályosnak tartották az olyan engedélyeket, amelyek lehetővé tették volna a hang és a különféle életrajzi adatok használatát. Az Egyesült Királyságban ezek biometrikus adatként kezelhetőek, ami magasabb jogi követelményeket támaszt. Az Információs Biztos Hivatala arra figyelmeztette a vállalatokat, hogy világosan kommunikálják az adatgyűjtés céljait és módszereit annak érdekében, hogy az emberek tájékozott döntést hozhassanak adataik megosztása előtt.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.


