Októberben az egyik fő piacnak számító Kínában a svájci óraeladások 39 százalékkal, Hongkongban pedig 15 százalékkal voltak alacsonyabbak az egy évvel korábbinál.
Csalóka akciója miatt ütheti meg a bokáját a Temu: erről mindenki tudjon, aki szokott vásárolni a kínai webshopból
A Temu reagálva a felhasználók aggodalmaira, módosította az egyik promóciós kampányának feltételeit, amelyek korábban túlzottan széles körű személyes adatok megadását követelték, miközben az adatvédelmi hatóságok továbbra is vizsgálják a felmerült aggályokat - írta meg a BBC.
A Temu módosította a promóciós kampányának feltételeit a vásárlók aggodalmaira reagálva. A cég Nagy-Britanniában eredetileg lehetővé tette, hogy résztvevők akár 50 fontos (kb. 23 ezer forintos) bónuszt is kapjanak, de ez érzékeny személyes adatok átadását igényelte. A Temu kezdetben azt állította, hogy ezek a feltételek általánosak a piacon, azonban később elismerte, túl érzékeny adatokat kérnek, és módosították a feltételeket.
A promóció keretében új felhasználók 24 órán belül barátokat hívhattak meg egy linken keresztül, így mindannyian 40 és 50 font közötti összeg értékű áruházi krediteket nyerhettek. Az ajánlat nagy figyelmet kapott a közösségi médiában, de aggodalmak is felmerültek az adatvédelmi feltételekkel kapcsolatban. A brit Információs Biztos Hivatala vizsgálta a felmerült aggályokat. Szakértők szerint problémás lehetett az eredeti kiírás, amely túlzottan széles körű hozzájárulást kért a személyes adatok felhasználásához. A Temu most azt állítja, hogy csak a felhasználónév és profilkép lenne felhasználva bizonyos promóciós tevékenységekhez.
A vállalat hangsúlyozza ügyfelei bizalmának és elégedettségének fontosságát, cáfolva az adatok eladását vagy deepfake hirdetéseket illető állításokat. A gyakorlatot más cégekkel összehasonlítva próbálták normalizálni.
Adatvédelmi szempontból aggályosnak tartották az olyan engedélyeket, amelyek lehetővé tették volna a hang és a különféle életrajzi adatok használatát. Az Egyesült Királyságban ezek biometrikus adatként kezelhetőek, ami magasabb jogi követelményeket támaszt. Az Információs Biztos Hivatala arra figyelmeztette a vállalatokat, hogy világosan kommunikálják az adatgyűjtés céljait és módszereit annak érdekében, hogy az emberek tájékozott döntést hozhassanak adataik megosztása előtt.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.