Egyedülálló technológiai megoldással hozták létre az ország első hibrid okosboltját.

Tavasszal a szabadidős programokhoz kapcsolódó termékek iránti érdeklődés felértékelődött: legyen szó biciklizésről, túrázásról, az edzéshez szükséges kellékekről, kertgondozásról vagy pálinkázásról.
Lassan végre elhisszük, hogy marad a jó idő, és ezt az ár-összehasonlító oldal keresései is alátámasztják. Mind Magyarországon, mind a régió országaiban – Csehországban, Szlovákiában, Szlovéniában, Romániában, Bulgáriában és Horvátországban – nőtt az ehhez kapcsolódó termékek iránti érdeklődés - áll az Árukereső közleményében.
Itthon például több mint kétszeresére nőtt a medencetisztító porszívókat kereső felhasználók száma, ahogy a léghűtők esetében is. A fagylaltgépek és a napozóágyak keresései kb. 70%-kal ugrottak, a biciklinyergeké kb. 80%-kal, míg a kültéri székek kb. 30%-kal, a hintaülések pedig közel 60%-kal voltak népszerűbbek az elmúlt két hétben. Sokakat érdekeltek még a kertgondozással kapcsolatos eszközök: a hagyományos (52%) és a robot (45%) fűnyírók, a fűnyíró traktorok (35%), a fűkaszák (36%) és a lapcsiszolók (36%) keresései egyaránt növekedésnek indultak. A jó idő beköszöntével többen figyelnének külsejükre is, így nem meglepő, hogy a hajkondicionálók és a tömegnövelők keresései egyaránt közel 25%-kal ugrottak. Persze vannak, akik egy kis alkohollal kapcsolódnának ki – a pálinkák keresései ötödével nőttek –, míg más a testi örömöket választja: a vibrátorok közel 50%-kal lettek népszerűbbek az elmúlt két hétben.
Csehországban is közel 30%-kal többen kerestek biciklikre, biciklitartókra és pumpákra, valamint fűnyírókra és naptejre, míg több mint 50%-kal többen érdeklődtek a kerti grillek iránt. Semmi sem ért fel azonban a sportoláshoz használt rugós ugrócipőkre, amelyek majdnem kilencszeres növekedést produkáltak. A szlovákoknál kétszer annyian kerestek paprikasprékre és ablaktisztítókra, míg 150%-kal nőtt a vontató trélerek iránti érdeklődés – a legtöbbeket pedig a webkamerák érdekelték, ugyanis több mint négyszer annyit kutatták ezeket.
Románia is az erotika útjára lépett, ugyanis több mint kétszer annyian kerestek erotikus pumpákra. Ezt követték a „hagyományosabb” termékek, amik 40-50% közötti keresési növekedést értek el: a fazekak, projektorok, wi-fi hatótávolság-növelők és robotporszívók. Bulgáriában a könyvek (168%) és a hintaülések (104%) vezették a keresési listát, míg Szlovéniában a focifelszerelések (80%), görkorcsolyák (90%), csúszdák (83%), valamint kültéri, gyerekeknek szánt játékházak (59%) és gyerekbiciklik (48%). A horvátoknál is a kerti termékek – hinták (46%), sportjátékok (56%), trambulinok (57%) – domináltak, míg Szerbiában a gyerek sportcipők (168%) és a kerti grillek (79%) voltak népszerűek.
JÓL JÖNNE 3,3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 300 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 70 324 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,61%), de nem sokkal marad el ettől az UniCredit Bank 71 484 forintos törlesztőt (THM 11,39%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Változó mértékben minden országban megugrottak a keresések a sporteszközök, kerti szerszámok és a szép időhöz alkalmas öltözetek iránt az elmúlt két hétben. Egyértelmű, hogy a teljes régióval együtt készülünk a jó időre, az udvari és kerti munkákra, a testmozgásra és persze a kikapcsolódásra.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


