November közepéig 700 millió palackot, üveget és dobozt váltottak vissza Magyarországon az új visszaváltási rendszerben.
Tavasszal a szabadidős programokhoz kapcsolódó termékek iránti érdeklődés felértékelődött: legyen szó biciklizésről, túrázásról, az edzéshez szükséges kellékekről, kertgondozásról vagy pálinkázásról.
Lassan végre elhisszük, hogy marad a jó idő, és ezt az ár-összehasonlító oldal keresései is alátámasztják. Mind Magyarországon, mind a régió országaiban – Csehországban, Szlovákiában, Szlovéniában, Romániában, Bulgáriában és Horvátországban – nőtt az ehhez kapcsolódó termékek iránti érdeklődés - áll az Árukereső közleményében.
Itthon például több mint kétszeresére nőtt a medencetisztító porszívókat kereső felhasználók száma, ahogy a léghűtők esetében is. A fagylaltgépek és a napozóágyak keresései kb. 70%-kal ugrottak, a biciklinyergeké kb. 80%-kal, míg a kültéri székek kb. 30%-kal, a hintaülések pedig közel 60%-kal voltak népszerűbbek az elmúlt két hétben. Sokakat érdekeltek még a kertgondozással kapcsolatos eszközök: a hagyományos (52%) és a robot (45%) fűnyírók, a fűnyíró traktorok (35%), a fűkaszák (36%) és a lapcsiszolók (36%) keresései egyaránt növekedésnek indultak. A jó idő beköszöntével többen figyelnének külsejükre is, így nem meglepő, hogy a hajkondicionálók és a tömegnövelők keresései egyaránt közel 25%-kal ugrottak. Persze vannak, akik egy kis alkohollal kapcsolódnának ki – a pálinkák keresései ötödével nőttek –, míg más a testi örömöket választja: a vibrátorok közel 50%-kal lettek népszerűbbek az elmúlt két hétben.
Csehországban is közel 30%-kal többen kerestek biciklikre, biciklitartókra és pumpákra, valamint fűnyírókra és naptejre, míg több mint 50%-kal többen érdeklődtek a kerti grillek iránt. Semmi sem ért fel azonban a sportoláshoz használt rugós ugrócipőkre, amelyek majdnem kilencszeres növekedést produkáltak. A szlovákoknál kétszer annyian kerestek paprikasprékre és ablaktisztítókra, míg 150%-kal nőtt a vontató trélerek iránti érdeklődés – a legtöbbeket pedig a webkamerák érdekelték, ugyanis több mint négyszer annyit kutatták ezeket.
Románia is az erotika útjára lépett, ugyanis több mint kétszer annyian kerestek erotikus pumpákra. Ezt követték a „hagyományosabb” termékek, amik 40-50% közötti keresési növekedést értek el: a fazekak, projektorok, wi-fi hatótávolság-növelők és robotporszívók. Bulgáriában a könyvek (168%) és a hintaülések (104%) vezették a keresési listát, míg Szlovéniában a focifelszerelések (80%), görkorcsolyák (90%), csúszdák (83%), valamint kültéri, gyerekeknek szánt játékházak (59%) és gyerekbiciklik (48%). A horvátoknál is a kerti termékek – hinták (46%), sportjátékok (56%), trambulinok (57%) – domináltak, míg Szerbiában a gyerek sportcipők (168%) és a kerti grillek (79%) voltak népszerűek.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Változó mértékben minden országban megugrottak a keresések a sporteszközök, kerti szerszámok és a szép időhöz alkalmas öltözetek iránt az elmúlt két hétben. Egyértelmű, hogy a teljes régióval együtt készülünk a jó időre, az udvari és kerti munkákra, a testmozgásra és persze a kikapcsolódásra.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.