A magyarok 60 százaléka szokott grillezni, 41 százalékuk pedig legalább havonta egyszer sütöget a szabadban.

Már alig valaki vesz Guccit, komoly visszaesésében van ez az egykor vezető luxusmárka.
20 százalékos visszaesés sem kizárt a Gucci luxusmárka eladásaiban az idei első negyedéves adatokban - ezt maga a cég közölte tegnap, kihangsúlyozva, hogy ezt a komoly mínuszt leginkább az ázsiai és a csendes-óceáni térség eladási számai hozták össze - írja a Bloomberg.
A márkát birtokló Kering évek óta képtelen feltámasztani a Gucci-márkát, amely nagyon úgy tűnik, vesztett régi varázsából. A cég részvényei az elmúlt évben 28 százalékot vesztettek értékükből, és még az amerikai kontinensen is 7 százalékos visszaesést kellett beírniuk az eredmények közé.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Többtucat termék árát csökkentette a Lidl: ezeknél a leglátványosabb a változás
Az árréstoppal érintett termékeken kívül is jelentős árcsökkentéssel találkozhatnak a vásárlóka a Lidl boltjaiban.
-
Az újratölthető flakonok a kozmetikai iparba is betörtek (+Videó)
A Respray flakonokat már 30 üzletben tölthetjük újra.


