Május 1-je idén szerdára esik, amely munkaszüneti nap lévén azt is jelenti, hogy a legtöbb bolt is zárva lesz. Itt a lista az üzletek pontos...
Most érkezett, gigabírságot kapott a Tesco: döntött a bíróság, ennyit a Clubcard-programról?
A brit fellebbviteli bíróság megerősítette, hogy a Tesco megsértette a Lidl védjegyét a Clubcard hűségprogram népszerűsítésére használt kék-sárga logóval, ami miatt a vállalatnak közel 8 millió fontos (3,7 milliárd forintos) márkacserével és további lehetséges kártérítési költségekkel kell számolnia - jelentette a The Guardian.
A Tesco, az Egyesült Királyság legnagyobb szupermarketlánca bejelentette, hogy felhagy a Clubcard hűségprogram népszerűsítésére használt kék-sárga logó használatával. Ezután döntöttek, miután a fellebbviteli bíróság megerősítette azt az ítéletet, amely szerint a logó használata védjegysértést jelentett a Lidl diszkontlánc hátrányára. A márkaváltás költségei elérhetik a 7,8 millió fontot, és ez még nem tartalmazza az esetleges kártérítési igényeket, amelyeket a Lidl érvényesíthet.
A jogi vita akkor kezdődött, amikor a Tesco egy sárga kör alakú mintát kezdett használni kék háttérrel a Clubcard ajánlatok népszerűsítésére. A Lidl szerint ez túlságosan hasonlított a saját logójukra, ami szintén egy sárga kör piros kerettel és kék háttérrel. A legfelsőbb bíróság korábban úgy ítélte meg, hogy ezzel a Tesco megsértette a Lidl védjegyét és megtévesztette a vásárlókat.
A fellebbviteli bíróság kedden tette közzé ítéletét, amelyben elutasította a Tesco fellebbezését. Az ítélet szerint nem történt szerzői jogsértés, de megerősítette a védjegybitorlás és átruházás miatti vádakat. A Tesco elfogadta az ítéletet és jelezte, hogy hamarosan frissíteni fogja logóját. A Tesco csalódottságát fejezte ki az ítélet miatt, de hangsúlyozta, hogy ez nem befolyásolja a Clubcard programot. A Lidl pedig üdvözölte az ítéletet és elvárja, hogy a Tesco tiszteletben tartsa azt.
Lord Justice Lewison bíró "nem titkolt vonakodással" támogatta az eredeti megállapítást és "meglepőnek" nevezte annak egyes elemeit. A John Coldham ügyvédi iroda szerint ez az eredmény előnyös lesz a Lidl-nek, és hangsúlyozta, hogy bár a fellebbviteli bíróság nem értett egyet minden korábbi megállapítással, ezeket nem tudták megváltoztatni a fellebbezés során.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Másként látja Alekszej Navalnij halálát az amerikai hírszerzés
- Gázolt a vonat Kecskemétnél, késésekre kell számítani a szegedi vonalon
- Sulyok Tamás: kiváló borászok nélkül nem születnének minőségi borok
- Változatlan hitelminősítés, új kínai autógyár - a nap hírei
- Új videón a Hamász magyar túsza
- Itt a hét öt száma