A legnagyobb hazai láncok is ráfeküdtek a BlackFriday-re, mi pedig jól megmutatjuk, mit akcióztak le leginkább.
Most érkezett, gigabírságot kapott a Tesco: döntött a bíróság, ennyit a Clubcard-programról?
A brit fellebbviteli bíróság megerősítette, hogy a Tesco megsértette a Lidl védjegyét a Clubcard hűségprogram népszerűsítésére használt kék-sárga logóval, ami miatt a vállalatnak közel 8 millió fontos (3,7 milliárd forintos) márkacserével és további lehetséges kártérítési költségekkel kell számolnia - jelentette a The Guardian.
A Tesco, az Egyesült Királyság legnagyobb szupermarketlánca bejelentette, hogy felhagy a Clubcard hűségprogram népszerűsítésére használt kék-sárga logó használatával. Ezután döntöttek, miután a fellebbviteli bíróság megerősítette azt az ítéletet, amely szerint a logó használata védjegysértést jelentett a Lidl diszkontlánc hátrányára. A márkaváltás költségei elérhetik a 7,8 millió fontot, és ez még nem tartalmazza az esetleges kártérítési igényeket, amelyeket a Lidl érvényesíthet.
A jogi vita akkor kezdődött, amikor a Tesco egy sárga kör alakú mintát kezdett használni kék háttérrel a Clubcard ajánlatok népszerűsítésére. A Lidl szerint ez túlságosan hasonlított a saját logójukra, ami szintén egy sárga kör piros kerettel és kék háttérrel. A legfelsőbb bíróság korábban úgy ítélte meg, hogy ezzel a Tesco megsértette a Lidl védjegyét és megtévesztette a vásárlókat.
A fellebbviteli bíróság kedden tette közzé ítéletét, amelyben elutasította a Tesco fellebbezését. Az ítélet szerint nem történt szerzői jogsértés, de megerősítette a védjegybitorlás és átruházás miatti vádakat. A Tesco elfogadta az ítéletet és jelezte, hogy hamarosan frissíteni fogja logóját. A Tesco csalódottságát fejezte ki az ítélet miatt, de hangsúlyozta, hogy ez nem befolyásolja a Clubcard programot. A Lidl pedig üdvözölte az ítéletet és elvárja, hogy a Tesco tiszteletben tartsa azt.
Lord Justice Lewison bíró "nem titkolt vonakodással" támogatta az eredeti megállapítást és "meglepőnek" nevezte annak egyes elemeit. A John Coldham ügyvédi iroda szerint ez az eredmény előnyös lesz a Lidl-nek, és hangsúlyozta, hogy bár a fellebbviteli bíróság nem értett egyet minden korábbi megállapítással, ezeket nem tudták megváltoztatni a fellebbezés során.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.