A legolcsóbb változat 2600 forintba kerül, míg a fokhagymás-tejfölös-sajtos kombinációért már közel 3830 forintot is elkérnek.

Hallottál már a "6-tól 1-ig" módszerről? Az élelmiszerboltok ellensége: őrült sokat spórolhatsz vele
Újra népszerű a TikTokon egy New York-i séf és tartalomgyártó "6 to 1" bevásárlási módszere, melynek alapja hat zöldség, öt gyümölcs, négy fehérjeforrás, három keményítő, két szósz és egy luxuscikk minden héten - írja a CNN. A módszer célja az idő és pénz megtakarítása mellett az élelmiszerpazarlás csökkentése is.
Will Coleman, a New York-i séf, televíziós személyiség és tartalomkészítő, a TikTok-on vált ismertté "6 to 1" bevásárlási módszerével. Ez a technika arra ösztönzi a vásárlókat, hogy hat zöldséget, öt gyümölcsöt, négy fehérjeforrást, három keményítőt, két szószt és egy luxuscikket válasszanak minden bevásárláskor. Coleman szerint ez a módszer nem csak időt és pénzt takarít meg, hanem az élelmiszerpazarlást is csökkenti.
A séf 2022 márciusában osztotta meg először ezt a filozófiát. Elmondása szerint korábban sokat költött élelmiszerekre, de ez a módszer jelentős változást hozott az életében. A "6 to 1" kihívás célja, hogy változatosabb és célzottabb legyen a vásárlás anélkül, hogy túl nagy terhet jelentene a választás a hatalmas kínálatból.
Frances Largeman-Roth dietetikus és háromgyermekes anya is kipróbálta ezt a módszert és pozitív tapasztalatokról számolt be. A szakember hangsúlyozta annak fontosságát, hogy változatosságot vigyünk étrendünkbe és rugalmasan álljunk hozzá a vásárláshoz - például válasszuk a sajátmárkás terméket a drágább ismertek márkák helyett, vagy keressünk olcsóbb fehérjeforrásokat .
A módszer alkalmazása során fontos elem az étkezés-tervezés. Largeman-Roth kiemelte, hogy nem elég csak úgy bemenni az üzletbe anélkül, hogy lenne egy valamiféle tervünk arról, mit fogunk főzni az adott héten. A szakértő azt javasolja, hogy először nézzük át spájzunkat, konyhaszekrényt és hűtőt, majd aszerint válasszunk recepteket vagy akciókat figyelembe véve keresgéljünk receptet. Az így összeválogatott alapanyagokból aztán változatos ételeket készítsünk.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


