November közepéig 700 millió palackot, üveget és dobozt váltottak vissza Magyarországon az új visszaváltási rendszerben.
A spanyol Mango divatmárka az éghajlatváltozás hatásaira reagálva olyan ruházati darabokat fejleszt, amelyek alkalmazkodnak a hőmérséklet ingadozásaihoz. A cég rugalmas ellátási láncot épített ki és mesterséges intelligencia alkalmazása révén igyekszik igazodni az új piaci igényekhez - tudósított a Reuters.
A Mango újító módon igyekszik megfelelni az éghajlatváltozás ruházkodásra gyakorolt hatásainak. Toni Ruiz, a cég vezérigazgatója szerint a divatiparnak alkalmazkodnia kell az egyre kevésbé szezonális jellegű időjáráshoz, olyan ruhadarabokat fejlesztve, amelyek képesek megfelelni a hőmérséklet ingadozásainak. Ez a változás arra ösztönzi a céget, hogy olyan termékeket gyártson, amelyek átmeneti időszakokra is alkalmasak.
Ruiz elmondása alapján változnak a vásárlói igények: az emberek már nem kifejezetten az évszakhoz igazodva vásárolnak ruhát, inkább az aktuális időjárási feltételekhez alkalmazkodnak. Ennek eredményeképp a Mango könnyű trencskót (viharkabát) kínál nők számára és "performance" anyagokból készült ruházatot férfiaknak, amelyek jobban ellenállnak az izzadtságnak és biztosítják a megfelelő szellőzést a meleg napokon.
A vállalat beszerzési stratégiája is alkalmazkodott az új piaci igényekhez. A trendfüggő termékeket európai gyártóktól veszik, míg a funkcionálisabb darabokat Ázsiából szerzik be. 2023 végére a Mango világszerte mintegy 3000 gyárból álló beszállítói hálózatot épített ki, amelyek leginkább Kínában, Törökországban és Európában találhatók. A Mango az ellátási lánc rugalmasságának köszönhetően volt képes kezelni a Vörös-tengeren adódó szállítási nehézségeket is.
A technológiai fejlődés is központi szerepet játszik a Mango stratégiájában. A cég mesterséges intelligenciát használ a trendek nyomon követésére és adatelemzésre, valamint saját AI-platformot fejlesztett ki a tervezők képzésére - már több mint 20 ruhadarabot hoztak létre az AI segítségével. Ruiz hangsúlyozza, hogy az AI kulcsfontosságú eszközt jelenthet, ha meg akarjuk érteni, hogy mi zajlik a globális divatiparban.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A cég folyamatosan bővíti üzleteinek számát és fejleszti technológiáját annak érdekében, hogy megfeleljen az állandóan változó piaci igényeknek, és hogy hozzájárulhasson a fenntarthatósághoz az éghajlatváltozás tekintetében
tette hozzá Toni Ruiz, a Mango vezérigazgatója.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.