Ezek voltak a 23. hét legfontosabb, legérdekesebb, na meg legolvasottabb cikkei a Pénzcentrumon.

Nagyon fontos levelet kapnak hamarosan ezek a magyar SZÉP-kártya tulajdonosok: a saját pénzük a tét
A megnövekedett költési kedv ellenére hozzávetőlegesen 5 milliárd forintnyi "alvó pénz" ragadt benn a SZÉP-kártya tulajdonosoknál. A kártyákon lévő kedvezményes források felhasználása, továbbá a gazdaság támogatása érdekében a kormány felkéri a SZÉP-kártya szolgáltatókat, hogy értesítsék azon ügyfeleiket, akiknek legalább 50 000 forintnyi, 2022. október 15-e előtt jóváírt juttatás áll rendelkezésre számláján - jelentette be csütörtökön a Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM).
2023-ban minden eddiginél nagyobb összeget, összesen 445 milliárd forintot töltöttek fel a munkáltatók SZÉP-kártyákra, ami negyedével, azaz több mint 90 milliárd forinttal haladta meg a 2022-ben látott összeget (354,7 milliárd forint). 2023-ban a kártyabirtokosok összesen több mint 449,4 milliárd forintot költöttek. A megnövekedett költési kedv ellenére hozzávetőlegesen 5 milliárd forintnyi "alvó pénz" ragadt benn a kártyatulajdonosoknál.
A kártyákon lévő kedvezményes források felhasználása, továbbá a gazdaság támogatása érdekében a kormány felkéri a SZÉP-kártya szolgáltatókat, hogy értesítsék azon ügyfeleiket, akiknek legalább 50 000 forintnyi, 2022. október 15-e előtt jóváírt juttatás áll rendelkezésre számláján.
Felidézik: 2011-ben azzal a céllal hozták létre a SZÉP-kártyát, mint béren kívüli juttatási formát, hogy támogassák a munkavállalók rekreációját, valamint a hazai turisztikai- és vendéglátóipart erősítse a kereslet bővítésén és a fogyasztás növelésén keresztül. Ahhoz, hogy a SZÉP-kártya betöltse a neki szánt szerepet, szükség van arra, hogy a kártyák birtokosai felhasználják a rendelkezésükre álló összegeket.
Címlapkép: MTI/Máthé Zoltán
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.


