A Volkswagen szakszervezete sztrájkkal fenyeget, ha a vezetőség nem tesz engedményeket a bérek és gyárbezárások ügyében zajló tárgyalásokon.
Komoly hiány lehet sokak kedvenc chipséből? Nem tudnak annyit gyártani, amennyi ne fogyna el
A Kellanova vállalat nem tudja kielégíteni a világszerte megnövekedett Pringles iránti keresletet, ezért új gyárak építésébe kezd Ázsiában és Mexikóban, miközben piaci részesedés növelése érdekében más élelmiszer-kategóriákra is összpontosít - tudósított a Fortune.
A Pringles iránti folyamatosan növekvő kereslet miatt a Kellanova vállalat több gyárat tervez nyitni Ázsiában, hogy megfeleljen a globális piaci igényeknek. Steve Cahillane, a cég vezérigazgatója egy chicagoi rendezvényen elmondta, hogy a vállalat minden egyes legyártott Pringles dobozt képes értékesíteni, ami rámutat a termék iránti erős keresletre. A Kellanova célja, hogy tovább bővítse piaci részesedését azáltal, hogy befektet a gyorsan növekvő márkákba, ilyen például a Pringles.
Az észak-amerikai gabonapehely-üzletágból való kiválás után a Kellanova most inkább olyan területekre koncentrál, mint az uzsonna-termékek és a fagyasztott élelmiszerek. Cahillane kiemelte az afrikai piac fontosságát is, említést téve egy nigériai tésztaüzletről, amely közel 1 milliárd dollár forgalmat generál. Az afrikai kontinensre való nagyobb fokú összpontosítás része a vállalat hosszú távú stratégiájának.
A Kellanova más snack márkák tulajdonosa is, beleértve a Cheez-It-et, az RXBAR-t és az Eggo fagyasztott gofrit. A vállalat több kihívással is küzd Észak-Amerikában, ahol az infláció és a vásárlók magatartásának változása miatt csökkent az élelmiszer-eladások volumene. Az utóbbi negyedévben több mint 6%-os volumencsökkenést tapasztaltak Észak-Amerikában és Európában is visszaesést jegyeztek fel.
Ezekkel az új beruházásokkal és stratégiai lépésekkel a Kellanova arra törekszik, hogy megerősítse pozícióját a globális piacon és reagáljon a népszerű termékeire irányuló egyre növekvő keresletre.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.