Július elsejétől megszűnik a kormány által bevezetett villanyszámla-árplafon, ami jelentős áremelkedést hoz a háztartások számára.

Komoly hiány lehet sokak kedvenc chipséből? Nem tudnak annyit gyártani, amennyi ne fogyna el
A Kellanova vállalat nem tudja kielégíteni a világszerte megnövekedett Pringles iránti keresletet, ezért új gyárak építésébe kezd Ázsiában és Mexikóban, miközben piaci részesedés növelése érdekében más élelmiszer-kategóriákra is összpontosít - tudósított a Fortune.
A Pringles iránti folyamatosan növekvő kereslet miatt a Kellanova vállalat több gyárat tervez nyitni Ázsiában, hogy megfeleljen a globális piaci igényeknek. Steve Cahillane, a cég vezérigazgatója egy chicagoi rendezvényen elmondta, hogy a vállalat minden egyes legyártott Pringles dobozt képes értékesíteni, ami rámutat a termék iránti erős keresletre. A Kellanova célja, hogy tovább bővítse piaci részesedését azáltal, hogy befektet a gyorsan növekvő márkákba, ilyen például a Pringles.
Az észak-amerikai gabonapehely-üzletágból való kiválás után a Kellanova most inkább olyan területekre koncentrál, mint az uzsonna-termékek és a fagyasztott élelmiszerek. Cahillane kiemelte az afrikai piac fontosságát is, említést téve egy nigériai tésztaüzletről, amely közel 1 milliárd dollár forgalmat generál. Az afrikai kontinensre való nagyobb fokú összpontosítás része a vállalat hosszú távú stratégiájának.
A Kellanova más snack márkák tulajdonosa is, beleértve a Cheez-It-et, az RXBAR-t és az Eggo fagyasztott gofrit. A vállalat több kihívással is küzd Észak-Amerikában, ahol az infláció és a vásárlók magatartásának változása miatt csökkent az élelmiszer-eladások volumene. Az utóbbi negyedévben több mint 6%-os volumencsökkenést tapasztaltak Észak-Amerikában és Európában is visszaesést jegyeztek fel.
Ezekkel az új beruházásokkal és stratégiai lépésekkel a Kellanova arra törekszik, hogy megerősítse pozícióját a globális piacon és reagáljon a népszerű termékeire irányuló egyre növekvő keresletre.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


