Az utalványokat minden élelmiszer-kereskedőnek és őstermelőnek kötelező lesz elfogadnia, a postázás szeptemberben kezdődhet.

Komoly hiány lehet sokak kedvenc chipséből? Nem tudnak annyit gyártani, amennyi ne fogyna el
A Kellanova vállalat nem tudja kielégíteni a világszerte megnövekedett Pringles iránti keresletet, ezért új gyárak építésébe kezd Ázsiában és Mexikóban, miközben piaci részesedés növelése érdekében más élelmiszer-kategóriákra is összpontosít - tudósított a Fortune.
A Pringles iránti folyamatosan növekvő kereslet miatt a Kellanova vállalat több gyárat tervez nyitni Ázsiában, hogy megfeleljen a globális piaci igényeknek. Steve Cahillane, a cég vezérigazgatója egy chicagoi rendezvényen elmondta, hogy a vállalat minden egyes legyártott Pringles dobozt képes értékesíteni, ami rámutat a termék iránti erős keresletre. A Kellanova célja, hogy tovább bővítse piaci részesedését azáltal, hogy befektet a gyorsan növekvő márkákba, ilyen például a Pringles.
Az észak-amerikai gabonapehely-üzletágból való kiválás után a Kellanova most inkább olyan területekre koncentrál, mint az uzsonna-termékek és a fagyasztott élelmiszerek. Cahillane kiemelte az afrikai piac fontosságát is, említést téve egy nigériai tésztaüzletről, amely közel 1 milliárd dollár forgalmat generál. Az afrikai kontinensre való nagyobb fokú összpontosítás része a vállalat hosszú távú stratégiájának.
A Kellanova más snack márkák tulajdonosa is, beleértve a Cheez-It-et, az RXBAR-t és az Eggo fagyasztott gofrit. A vállalat több kihívással is küzd Észak-Amerikában, ahol az infláció és a vásárlók magatartásának változása miatt csökkent az élelmiszer-eladások volumene. Az utóbbi negyedévben több mint 6%-os volumencsökkenést tapasztaltak Észak-Amerikában és Európában is visszaesést jegyeztek fel.
Ezekkel az új beruházásokkal és stratégiai lépésekkel a Kellanova arra törekszik, hogy megerősítse pozícióját a globális piacon és reagáljon a népszerű termékeire irányuló egyre növekvő keresletre.

Mégse ment ki a divatból a borravaló? Úgy jattolnak a magyarok a futároknak, mintha nem lenne holnap
A legtöbben már megelőlegezve, a kiszállítás előtt adnak és a rendelésszámokhoz arányosan Budapesten kapják a legtöbb borravalót a futárok.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


