30 °C Budapest
Chips and snacks on shelf at supermarket, suitable for mockup and new graphic design packagings solutions.

Komoly hiány lehet sokak kedvenc chipséből? Nem tudnak annyit gyártani, amennyi ne fogyna el

2024. március 6. 14:44

A Kellanova vállalat nem tudja kielégíteni a világszerte megnövekedett Pringles iránti keresletet, ezért új gyárak építésébe kezd Ázsiában és Mexikóban, miközben piaci részesedés növelése érdekében más élelmiszer-kategóriákra is összpontosít - tudósított a Fortune.

A Pringles iránti folyamatosan növekvő kereslet miatt a Kellanova vállalat több gyárat tervez nyitni Ázsiában, hogy megfeleljen a globális piaci igényeknek. Steve Cahillane, a cég vezérigazgatója egy chicagoi rendezvényen elmondta, hogy a vállalat minden egyes legyártott Pringles dobozt képes értékesíteni, ami rámutat a termék iránti erős keresletre. A Kellanova célja, hogy tovább bővítse piaci részesedését azáltal, hogy befektet a gyorsan növekvő márkákba, ilyen például a Pringles.

Az észak-amerikai gabonapehely-üzletágból való kiválás után a Kellanova most inkább olyan területekre koncentrál, mint az uzsonna-termékek és a fagyasztott élelmiszerek. Cahillane kiemelte az afrikai piac fontosságát is, említést téve egy nigériai tésztaüzletről, amely közel 1 milliárd dollár forgalmat generál. Az afrikai kontinensre való nagyobb fokú összpontosítás része a vállalat hosszú távú stratégiájának.

A Kellanova más snack márkák tulajdonosa is, beleértve a Cheez-It-et, az RXBAR-t és az Eggo fagyasztott gofrit. A vállalat több kihívással is küzd Észak-Amerikában, ahol az infláció és a vásárlók magatartásának változása miatt csökkent az élelmiszer-eladások volumene. Az utóbbi negyedévben több mint 6%-os volumencsökkenést tapasztaltak Észak-Amerikában és Európában is visszaesést jegyeztek fel.

Ezekkel az új beruházásokkal és stratégiai lépésekkel a Kellanova arra törekszik, hogy megerősítse pozícióját a globális piacon és reagáljon a népszerű termékeire irányuló egyre növekvő keresletre.

Címlapkép: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. június 7. szombat
Róbert
23. hét
EZT OLVASTAD MÁR?