Az egész napos ülőmunka súlyos egészségügyi kockázatokat rejthet magában, még akkor is, ha rendszeresen sportolunk.
A Deckers Outdoor, az Ugg és a Hoka márkák sikere révén három egymást követő évben kétszámjegyű bevételnövekedést ért el, miközben a vállalat új termékek fejlesztésébe és a fogyasztói ízlés változásainak nyomon követésébe fektet be, hogy fenntartsa a növekedést - írja a The Wall Street Journal.
A Deckers Outdoor vállalat, amely lábbeli- és ruházati termékek gyártásával foglalkozik, az Ugg és a Hoka márkák népszerűségének köszönhetően három egymást követő évben kétszámjegyű bevételnövekedést ért el. A vállalat pénzügyi vezetője, Steve Fasching szerint a két márka további növekedési potenciállal rendelkezik, annak ellenére, hogy a fogyasztói ízlés változásaira is fel kell készülniük.
Az Ugg és a Hoka cipők a cég bevételeinek több mint 90%-át teszik ki. Az Ugg forgalma 15%-kal nőtt, míg a Hoka éves forgalma közel 59%-os növekedést mutatott az előző évhez képest. A folyamatos fejlesztések révén az Ugg például új termékvariánsokkal bővítette kínálatát, mint például nyitott orrú szandálok és slip-on cipők. A Hoka pedig nem csak futók körében népszerű, hanem egyre többen választják hétköznapi viseletként is. Tervezik egy új márka bevezetését, amely magasabb árkategóriás tornacipőkből állhat.
Fasching szerint még korai lenne megmondani, hogy az új márka bevezetése hogyan fogja befolyásolni a vállalat bevételét. Az elemzők pozitívan látják a Deckers jelenlegi helyzetét.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.