Két és fél milliós órát vágott zsebre a takarítónő - a gond csak az volt, hogy nem a sajátját.

A Hermès ikonikus termékei, mint a Birkin táska és a selyemsálak, évtizedek óta áhított darabok, most pedig a cég részvényei is kiemelkedő teljesítményt nyújtanak a luxuspiac többi szereplőjével szemben, köszönhetően az exkluzivitásra és minőségre helyezett hangsúlyuknak - számolt be a Business Insider.
A Hermès egy több mint 200 éves családi vállalkozás, amely ikonikus termékeivel (például a Birkin táska, a négyzet alakú selyemsál és a kasmír takaró H betűvel feliratozva) régóta a luxuscikkek piacának meghatározó szereplője.
A vállalat részvényei az elmúlt időszakban kiemelkedő teljesítményt nyújtottak, több mint 30%-os növekedést elérve, ami jelentős mértékben meghaladja a nagyobb luxusmárkák, például az LVMH és a Kering teljesítményét. Ez annak köszönhető, hogy a Hermès nem törekedett arra, hogy megfeleljen a tömegek igényeinek, hanem elfogadta a szűkösséget és megőrizte termékei minőségét.
Axel Dumas, a Hermès vezérigazgatója szerint az iparág egyre inkább szétszakadni látszik: vannak nagyon sikeres márkák és kevésbé sikeresek. A Hermès sikere abban rejlik, hogy kézműves termékeire összpontosított és nem alkalmazott agresszív marketingstratégiákat. A cég alaptermékei évtizedek óta változatlanok maradtak: nincs jelen TikTokon és nem osztogat ingyen termékeket hírességeknek.
A Birkin táska különösen keresett darab az ultragazdagok körében. Ennek ellenére nem könnyű hozzájutni: várólistákra kell feliratkozni és kapcsolatot kell kialakítani a márkával. Egyes esetekben éveken át kell vásárolniuk a Hermès-nél az ügyfeleknek mielőtt lehetőségük nyílik egy Birkin táska megvételére.
A Hermès bővítése sokakban aggodalmat vet fel arról, hogy ez a folyamat befolyásolhatja-e a márka exkluzivitását. Az elmúlt évben új gyárak nyitása mellett terjeszkedtek olcsóbb termék-kategóriákba is, megjelentek például a sminktermékek piacán. Azonban Axel Dumas és Pierre-Alexis Dumas vezetése alatt a cég továbbra is kiáll minőség iránti elkötelezettség mellett.
JÓL JÖNNE 3,3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 300 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 70 324 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,61%), de nem sokkal marad el ettől az UniCredit Bank 71 484 forintos törlesztőt (THM 11,39%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A Hermès kézműves hagyományainak fenntartása kulcsfontosságú eleme marad eddigi stratégiájának. A vállalat továbbra is beruház a képzésbe és új munkahelyek teremtésébe is annak érdekében, hogy fenntartsa magas minőségű termékpalettáját. Bár bizonyos bővítéseket végeznek, ezek nem veszélyeztetik azt az elvet, hogy minden termék kézzel készüljön.
Így bár néhányan aggódnak amiatt, hogy a gyors terjeszkedés befolyásolhatja a Hermès exkluzivitását, úgy tűnik, hogy a cég vezetése továbbra is elkötelezett amellett, hogy megőrizze márkája integritását és minőségét.

Bárkinél lapulhat egy több tízezret érő játék-kincs: megőrülnek érte a gyűjtők, nagyon könnyű eladni
Egyre több felnőtt kezdett gyűjteni Hot Wheels vagy Matchbox kisautókat, ami új piacot nyitott a kereskedőknek is.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


