Több személy, köztük egy család több tagja is rosszullétről számolt be, miután fogyasztottak egy 1 kilogrammos Haribo Happy Cola F!ZZ csomagból.

Nemrég kiderült, hogy mely korcsoportok számítanak Amerikában a Temu törzsvásárlóinak. A hírre a helyi fiatalok akcióba is lendültek a közösségi médiában, és elkezdték "Temu-áldozatokként" emlegetni őket - írja a Business Insider.
Számos információval rendelkezünk a Temuról, többek között, hogy az egy kínai tulajdonban évő e-kereskedelmi platform, a Super Bowl reklámjával robbant be a köztudatba, olcsó termékeket kínál, amik a vásárlói visszajelzések szerint meglepően jók.
Egy kutatás ugyanakkor újabb plusz információval állt elő a webshop kapcsán, mégpedig hogy annak amerikai törzsvásárlóit az 59 évesnél idősebb korosztály jelenti, akiket az X-generáció tagjai követnek szorosan. E két korosztály tehát különösen rajong a Temu által kínált olcsó háztartási cikkekért a tengerentúlon, amivel kapcsolatban a Business Insider megszólaltatott két X-generációs vásárlót, akik elmondták, rajongásuk azért ilyen erős,
- mert a webshop emlékezteti őket a késő esti televíziós reklámokban látott termékekre,
- valamint betölti azt az űrt, amely a Bed Bath & Beyond nevű, már nem működő üzletlánc hagyott maga után.
Érdekes, hogy egészen máshogy vélekednek a Temuról az érintett korcsoportok gyermekei és unokái. A Z-generációba tartozókkal kapcsolatban nem annyira meglepő, hogy pengeélre állítják szüleiket és nagyszüleiket a közösségi médiában. Most sincs ez másképp, a kínai webshop iránt rajongókat immár "Temu-áldozatoknak" titulálják. Mindezt azért, mert az idősebbek vásárlási szokásai, valamint a dekorációs ízlése egyszerűen elborzasztja őket.
A Temu európai, de főként a hazai térnyerésével korábban a Pénzcentrum videoblogja, a CashTag is foglalkozott, hiszen a webshop az elmúlt években alacsony áraival és a hirdetésekre költött milliárdokkal egyszerűen letarolta az európai e-kereskedelmi piacot. A vásárlói visszajelzések az oldallal kapcsolatban vegyesek, vannak akik elégedettek vele, de akadnak olyan hangok is, akik nagyon fel vannak háborodva a webshop tevékenységét illetően. A céget amúgy nem csak a termékek minősége miatt érik támadások, felmerült már velük szemben a munkaerő kizsákmányolásával, és kiberbiztonsággal kapcsolatos vád is.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Több mint 1000 drogériai és háztartási termék ára csökkent a SPAR-ban – intézd el a teljes bevásárlást egy helyen! (x)
Most még egyszerűbbé vált a bevásárlás: az INTERSPAR hipermarketekben több mint 1000 drogériai és háztartási termék ára csökkent.
-
Mobilalkalmazásból, 10 perc alatt, teljesen online igényelhető a Munkáshitel elsőként a Gránit Banknál (x)
A Gránit Banknál egyedülálló módon május 26-tól már mobilalkalmazásból is, teljesen online, 10 perc alatt igényelhető a Munkáshitel a banknál már számlával rendelkező ügyfelek számára. Új számlanyitás esetén akár 90.000 forintot is jóváír az igénylők számláján a pénzintézet.


