November közepéig 700 millió palackot, üveget és dobozt váltottak vissza Magyarországon az új visszaváltási rendszerben.
Nemrég kiderült, hogy mely korcsoportok számítanak Amerikában a Temu törzsvásárlóinak. A hírre a helyi fiatalok akcióba is lendültek a közösségi médiában, és elkezdték "Temu-áldozatokként" emlegetni őket - írja a Business Insider.
Számos információval rendelkezünk a Temuról, többek között, hogy az egy kínai tulajdonban évő e-kereskedelmi platform, a Super Bowl reklámjával robbant be a köztudatba, olcsó termékeket kínál, amik a vásárlói visszajelzések szerint meglepően jók.
Egy kutatás ugyanakkor újabb plusz információval állt elő a webshop kapcsán, mégpedig hogy annak amerikai törzsvásárlóit az 59 évesnél idősebb korosztály jelenti, akiket az X-generáció tagjai követnek szorosan. E két korosztály tehát különösen rajong a Temu által kínált olcsó háztartási cikkekért a tengerentúlon, amivel kapcsolatban a Business Insider megszólaltatott két X-generációs vásárlót, akik elmondták, rajongásuk azért ilyen erős,
- mert a webshop emlékezteti őket a késő esti televíziós reklámokban látott termékekre,
- valamint betölti azt az űrt, amely a Bed Bath & Beyond nevű, már nem működő üzletlánc hagyott maga után.
Érdekes, hogy egészen máshogy vélekednek a Temuról az érintett korcsoportok gyermekei és unokái. A Z-generációba tartozókkal kapcsolatban nem annyira meglepő, hogy pengeélre állítják szüleiket és nagyszüleiket a közösségi médiában. Most sincs ez másképp, a kínai webshop iránt rajongókat immár "Temu-áldozatoknak" titulálják. Mindezt azért, mert az idősebbek vásárlási szokásai, valamint a dekorációs ízlése egyszerűen elborzasztja őket.
A Temu európai, de főként a hazai térnyerésével korábban a Pénzcentrum videoblogja, a CashTag is foglalkozott, hiszen a webshop az elmúlt években alacsony áraival és a hirdetésekre költött milliárdokkal egyszerűen letarolta az európai e-kereskedelmi piacot. A vásárlói visszajelzések az oldallal kapcsolatban vegyesek, vannak akik elégedettek vele, de akadnak olyan hangok is, akik nagyon fel vannak háborodva a webshop tevékenységét illetően. A céget amúgy nem csak a termékek minősége miatt érik támadások, felmerült már velük szemben a munkaerő kizsákmányolásával, és kiberbiztonsággal kapcsolatos vád is.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.