A bankok által árverezett ingatlanok piaca ismét mozgolódik: egyre több befektető figyel fel ezekre a lehetőségekre.

Ismét lehet kapni a legendás magyar terméket: ennyiért vesztegetik a szalámivéget a boltokban
Visszatért a CBA Príma polcaira a magyarok régi nagy kedvence, a nemespenészes szalámivég. Bár leginkább szüleink, nagyszüleink történeteiből emlékezhetünk a szalámivégre, így első ránézésre meglepőnek hathat a termék a boltok polcain, valójában régóta bevett gyakorlat ennek az értékesítése.
Ismét visszatért a boltok polcaira a nagy kedvenc, a nemespenészes szalámivég. A CBA Príma üzletláncnál 5 650 forintért lehet kapni kilóját. A termék újra és újra megjelenése is bozonyítja, hogy mekkora igény mutatkozik iránta. A szalámivégeket pont úgy, ahogy a szeletelt készítményeket is már a gyárban csomagolják, majd így juttaják el az értékesítő partnerekhez, majd ezután árazzák be a csomagolásokat.
A nemespenészes szalámivég ára azért jóval kedvezőbb a sima szaláminál, míg ennek kilója, ahogy már fentebb írtuk 5 650 forint, addig a rúd márkától függően nagyjából 6 000 és 12 000 forint között mozog. A szeletelt kiszerelés a legdrágább (szintén márkától függően), de akár még 13 ezer forint körül is lehet kilónként.

A Pénzcentrum kötelező visszaváltási rendszer kutatása
A Pénzcentrum és a Debreceni Egyetem közösen végez kutatást, hogy felmérje és megvizsgálja, hogy milyen társadalmi hozzáállás jellemzi ezt az átállást. A kérdőív kérdései úgy lettek összeállítva, hogy a legtöbb aspektusból keletkezzen adat arra vonatkozóan, hogy milyen hatással lehet a lakosság mindennapjaira a visszaváltó rendszer, és hogy képet kapjunk arról, hogy milyen az alapvető társadalmi hozzáállás a kérdésben. A kérdőív teljesen anonim és önkéntes, mentes mindenféle gazdasági vagy politikai szándéktól. A kutatás eredményeiről a Pénzcentrumon megjelenő cikkekben folyamatosan beszámolunk majd. Előre is köszönjük, hogy válaszaival segíti kutatásunkat!
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


