November közepéig 700 millió palackot, üveget és dobozt váltottak vissza Magyarországon az új visszaváltási rendszerben.
Komoly versenytársat kap a Temu és a Shein: újabb filléres webáruház tarolná le az európai piacokat
A Wisht korábbi tulajdonosa 173 millió dollárért (62 milliárd forintért) értékesítette a céget, mely hatalmas visszaesést jelent az eredeti, 2020-as 14 milliárd dolláros (5000 milliárd forintos) értékhez képest - állítja a CNBC.
A 2010-ben alapított Wisht San Franciscóban található központja kiemelkedett azáltal, hogy extrém alacsony áron kínált főleg kínai termékeket az interneten. A cég társalapítója, Peter Szulczewski szerint a vásárlók hajlandóak akár heteket is várni az alacsony árért cserébe. Ez a vállalkozás az üzleti modelljét arra építette, hogy jelentős összeget takarítson meg a lassú szállítási időn keresztül, és eleinte jelentős összegeket költött facebookos és más közösségi médiás reklámokra. Bár a marketinggel és az alacsony áraival a cég jelentős forgalmat generált, nem sikerült érdemi nyereséget termelnie. gy végül Szulczewskit, a vezérigazgatót tavaly novemberben leváltották.
A Wisht-et a szingapúri Qoo10 vásárolta meg, amelynek célja a verseny felvétele a Temu és a Shein ellen, amelyek jelenleg nagyon gyorsan terjeszkednek.
A TikTokot működtető kínai ByteDance is bekapcsolódott az online kiskereskedelem piacába az Egyesült Államokban, ami tovább növeli a versenyt. Ezek a cégek jelentős összegeket költenek arra, hogy minél nagyobb részt szerezzenek a piacon.
A Temu az elmúlt években alacsony áraival és a hirdetésekre költött milliárdokkal letarolta az európai, azon belül a hazai online kereskedelmi piacot is. A Temu tavaly az év első kilenc hónapjában 200-500 milliárd forintnak megfelelő összeget költött reklámokra, de kérdés, meddig tudnak még növekedni, és mikor kezdenek majd el nyereséget termelni. A GKID felmérése szerint a külföldi vásárlók közül a szeptemberi adatok szerint csak 0,5 százalék vásárolt a platformról Magyarországon, de ez januárra 29 százalékra nőtt.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 19 173 855 forintot 20 éves futamidőre már 6,54 százalékos THM-el, havi 141 413 forintos törlesztővel fel lehet venni az UniCredit Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a K&H Banknál 6,64% a THM, míg a CIB Banknál 6,68%; a MagNet Banknál 6,75%, a Raiffeisen Banknál 6,79%, az Erste Banknál pedig 6,89%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A Pénzcentrum kötelező visszaváltási rendszer kutatása
A Pénzcentrum és a Debreceni Egyetem közösen végez kutatást, hogy felmérje és megvizsgálja, hogy milyen társadalmi hozzáállás jellemzi ezt az átállást. A kérdőív kérdései úgy lettek összeállítva, hogy a legtöbb aspektusból keletkezzen adat arra vonatkozóan, hogy milyen hatással lehet a lakosság mindennapjaira a visszaváltó rendszer, és hogy képet kapjunk arról, hogy milyen az alapvető társadalmi hozzáállás a kérdésben. A kérdőív teljesen anonim és önkéntes, mentes mindenféle gazdasági vagy politikai szándéktól. A kutatás eredményeiről a Pénzcentrumon megjelenő cikkekben folyamatosan beszámolunk majd. Előre is köszönjük, hogy válaszaival segíti kutatásunkat!
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.