Káliszappan levéltetvek ellen: tudd meg, mi a káliszappan és a káliszappan mire jó, hogyan történik a káliszappan használata. Hogyan hat a káliszappan levéltetvek ellen?

Jó évet zárt a Hermés luxuscikk-gyártó tavaly, a cég bevétele 21 százalékkal, 13,4 milliárd euróra emelkedett a legfrissebb adatok szerint.
Jelentősen javuló éves eredményeket tett közzé pénteken a Hermés francia luxuscikk-gyártó. A cég honlapjára felkerült adatok szerint a bevétele 21 százalékkal, 13,4 milliárd euróra emelkedett, a működési nyeresége 20 százalékkal, 5,7 százalékkal nőtt, az adózott eredménye pedig 28 százalékkal, 4,3 milliárd euróra ugrott.
A cég szempontjából valamennyi fontos térségben és országban nőtt a bevétele tavaly. A legjelentősebb bevételnövekedés Európában volt, 19 százalékos, 3,1 milliárd euróra. Ezen belül Franciaországban 19,8 százalékos bővülést könyvelt el a Hermés, 1,274 milliárd euróra.
A cég értékesítése Japánban 14,5 százalékkal, 1,260 milliárd euróra, Ázsia egészében 13,2 százalékkal, 7,53 milliárd euróra bővült. Az amerikai kontinensen az értékesítésből származó bevétel tavaly 11,8 százalékkal, 5,54 milliárd euróra nőtt.
A bőrtermékek és lószerszámok eladásából származó bevétel 11,8 százalékkal 5,54 milliárd euróra, a konfekció és kiegészítők eladása 23,1 százalékkal, 3,88 milliárd euróra, a selyem és textilüzletág bevétele 10,7 százalékkal, 932 millió euróra, a parfüm és szépségápolási cikkeké 9,8 százalékkal, 492 millió euróra, a karóráké 17,7 százalékkal, 611 millió euróra, az ékszereket és háztartási cikkeket magába foglaló ágazaté pedig 20,5 százalékkal, 1,65 milliárd euróra emelkedett 2023-ban.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


