Két évvel a védett szürke farkas megölése után tartották az első bírósági tárgyalást, ahol az elsőrendű vádlott újabb verzióval állt elő.

Utas kevés, pia annál inkább volt a román kisbuszban: nagypályás csempészt fogtak a NAV-osok
Nem ragaszkodott a menetrendhez, sőt még az utasokhoz sem nagyon az a román buszsofőr, akit a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) pénzügyőrei Vámoscsaládnál csíptek nyakon több mint 150 liter moldáv zárjegyes konyakkal.
Közleményében a NAV azt írja: Olaszországba tartott 7 utasával az a 40 férőhelyes busz, amit a járőrök az M86-os autóútról kísértek le egy kontroll erejéig. A kevés utas ellenére számtalan doboz és csomag lapult a busz oldalában.
A csomagok átvizsgálásakor kiderült, hogy a kartondobozok mindegyike moldáv zárjegyes konyakot rejt. A sofőr azt mondta, hogy mind a 153 liter aranybarna alkoholos nedű az ő tulajdona. A pénzügyőrök a közel egymillió forint értékű alkoholt lefoglalták, és jövedéki törvénysértés miatt eljárást indítottak.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


