A hűtőszekrény ajtaja a legmelegebb és legkevésbé stabil hőmérsékletű része a készüléknek.

Úgy veszik most a csehek, szlovákok ezeket a cuccokat, mint a cukrot: a magyarok megint későn ébrednek?
Magyarország, valamint a teljes régió is leginkább a télre készült az elmúlt napokban, hetekben, kereséseik pedig a mínuszok elleni küzdelemhez szükséges eszközök beszerzésére irányultak: a padlóburkolattól egészen a bojlerekig - közölte az egyik legnagyobb hazai ár-összehasonlító oldal és online vásárlási kalauz. Nagyjából ugyanakkora mértékben, kb. 70%-kal ugrott meg az érdeklődés a fűtésre is használható légkondicionálók és a radiátorok terén egyaránt, míg bojlereket kb. 40%-kal többet kerestek a hazai fogyasztók.
Hasonló jelenség figyelhető meg Romániában is, ahol a melegítők és légkondik mellett a termosztátok iránti keresések száma is kb. 60%-kal növekedett. Itthon még a csempék és padlóburkolatok, plusz a szőnyegek is népszerűek voltak, ugyanis kétszer annyi keresés érkezett rájuk -írja az Árukereső.hu legfrissebb adatai alapján. A csehek, szlovákok, szlovénok, horvátok és szerbek is intenzívebb télre készültek.
Csehországban több mint kétszeresére nőtt az autóakkumulátorok, valamint azok töltőinek és vészindítóinak a száma, és hasonló növekedés volt tapasztalható a szilárd tüzelőanyagokkal. Szlovákiában is kétszeres volt az érdeklődés az akkumulátorok iránt, Szlovéniában majdnem 90%-kal ugrottak meg a keresések, míg Bulgáriában majdnem 50%-kal.
Csehországban, ahol egyébként már síszezon is van, még a hóláncok (kb. 90%), a téli kesztyűk (kb. 70%) és a snowboard sisakok (kb. 60%) domináltak ebben a kategóriában, míg Szlovákiában a síszemüvegek (kb. 75%) és Bulgáriában a bojlerek (58%). Szlovéniában a síelés iránti vágy tört előre: a síléceknél és sícipőknél háromszoros érdeklődés volt, de a téli kerekek (kb. 99%) és az autóakkumulátorok (kb. 90%) itt sem maradhattak ki. Utóbbi Szerbiában is népszerű termék volt, majdnem kétszeres érdeklődéssel.
Szlovákiában és Szlovéniában egyébként érdekesség, hogy több mint háromszorosára nőtt az érdeklődés a farsangi gyerekkosztümök iránt.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A hideg ellen védekező, felkészülő termékek kereséseire nagy eséllyel az Amerikában tapasztalt masszív fagyok, valamint az aggasztó meteorológiai előrejelzések is közrejátszanak, ugyanis a régió fogyasztói igyekeznek felvenni a versenyt a folytonos bizonytalansággal. A tudatosság egyik jele, hogy próbálják nem a véletlenre bízni, hanem felkészülni minden eshetőségre.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.


