A vezető kiskereskedelmi láncok nem tesznek eleget a fogyasztók védelmében a veszélyes vegyszerek és műanyagok ellen.
Úgy veszik most a csehek, szlovákok ezeket a cuccokat, mint a cukrot: a magyarok megint későn ébrednek?
Magyarország, valamint a teljes régió is leginkább a télre készült az elmúlt napokban, hetekben, kereséseik pedig a mínuszok elleni küzdelemhez szükséges eszközök beszerzésére irányultak: a padlóburkolattól egészen a bojlerekig - közölte az egyik legnagyobb hazai ár-összehasonlító oldal és online vásárlási kalauz. Nagyjából ugyanakkora mértékben, kb. 70%-kal ugrott meg az érdeklődés a fűtésre is használható légkondicionálók és a radiátorok terén egyaránt, míg bojlereket kb. 40%-kal többet kerestek a hazai fogyasztók.
Hasonló jelenség figyelhető meg Romániában is, ahol a melegítők és légkondik mellett a termosztátok iránti keresések száma is kb. 60%-kal növekedett. Itthon még a csempék és padlóburkolatok, plusz a szőnyegek is népszerűek voltak, ugyanis kétszer annyi keresés érkezett rájuk -írja az Árukereső.hu legfrissebb adatai alapján. A csehek, szlovákok, szlovénok, horvátok és szerbek is intenzívebb télre készültek.
Csehországban több mint kétszeresére nőtt az autóakkumulátorok, valamint azok töltőinek és vészindítóinak a száma, és hasonló növekedés volt tapasztalható a szilárd tüzelőanyagokkal. Szlovákiában is kétszeres volt az érdeklődés az akkumulátorok iránt, Szlovéniában majdnem 90%-kal ugrottak meg a keresések, míg Bulgáriában majdnem 50%-kal.
Csehországban, ahol egyébként már síszezon is van, még a hóláncok (kb. 90%), a téli kesztyűk (kb. 70%) és a snowboard sisakok (kb. 60%) domináltak ebben a kategóriában, míg Szlovákiában a síszemüvegek (kb. 75%) és Bulgáriában a bojlerek (58%). Szlovéniában a síelés iránti vágy tört előre: a síléceknél és sícipőknél háromszoros érdeklődés volt, de a téli kerekek (kb. 99%) és az autóakkumulátorok (kb. 90%) itt sem maradhattak ki. Utóbbi Szerbiában is népszerű termék volt, majdnem kétszeres érdeklődéssel.
Szlovákiában és Szlovéniában egyébként érdekesség, hogy több mint háromszorosára nőtt az érdeklődés a farsangi gyerekkosztümök iránt.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 19 173 855 forintot 20 éves futamidőre már 6,54 százalékos THM-el, havi 141 413 forintos törlesztővel fel lehet venni az UniCredit Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a K&H Banknál 6,64% a THM, míg a CIB Banknál 6,68%; a MagNet Banknál 6,75%, a Raiffeisen Banknál 6,79%, az Erste Banknál pedig 6,89%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A hideg ellen védekező, felkészülő termékek kereséseire nagy eséllyel az Amerikában tapasztalt masszív fagyok, valamint az aggasztó meteorológiai előrejelzések is közrejátszanak, ugyanis a régió fogyasztói igyekeznek felvenni a versenyt a folytonos bizonytalansággal. A tudatosság egyik jele, hogy próbálják nem a véletlenre bízni, hanem felkészülni minden eshetőségre.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.