Akadozik az OTP Simple kártyás fizetés a MÁV-alkalmazásban és az Elvira-rendszerben, a szolgáltató megkezdte a hiba elhárítását

Ajjaj! Csalók másolták le az egyik hazai online cipőpláza weboldalát: sok vásárlót átverhettek
A CCC Hungary sajnálattal értesült arról, hogy az online térben hamis CCC webshopok jelentek meg az elmúlt időszakban, melyek utánzatai a CCC eredeti webáruháznak. A vállalat figyelmezteti a vásárlókat, hogy a hamis oldalak mögött nincs valódi árukészlet, a megtévesztő oldalakon szereplő, piaci áron alul hirdetett termékek pedig nem jutnak el a vevőkhöz.
A cég kiemelt erőfeszítéseket tesz annak érdekében, hogy megelőzze, hogy bárki is áldozatául essen a megtévesztő csalásoknak - közölték. Az ügyfélszolgálatukra beérkezett panaszok alapján értesültek arról, hogy az alábbi domain neveken hamis CCC termékeket értékesítenek: cccmall.top, cccoutlet.top, cccmalls.top, ccconline.top, cccstash.top, cccstore.top, cccshopvip.top, cccmallvip.top. A cipőáruház hangsúlyozza, hogy ezek a webshopok semmilyen kapcsolatban nincsenek a hivatalos webáruházzal, így a megszokott magas minőséget és a szállítás biztonságát nem tudják garantálni.
A vásárlói panaszok azt mutatják, hogy a fent említett webshopokról rendelt és kifizetett termékek sosem érkeznek meg, és az összeg a vásárlók szándékán kívül ismeretlen céghez kerül. A cég a webshopok megjelenése után azonnal intézkedett; rendőrségi feljelentést tett a történtek miatt, és bejelentést tett a fogyasztóvédelmi hatóságnál is. A hamis weboldalak tartalmi korlátozására a CCC számára nem áll más eszköz a rendelkezésére, kizárólag a tartalmak jelentése a hatóságok felé.
A vállalat vezetője, Kalovits Gábor hangsúlyozta, bíznak benne, hogy "a hatóságok sürgősen intézkednek annak érdekében, hogy ezeket a hamis webshopokat azonnal leállítsák, és elindítsák a szükséges eljárásokat." A cég kéri az érintett vásárlókat, hogy amennyiben gyanús webshopokkal találkoznak, úgy azt jelentsék az érintett hatóságok felé. A hamis webshopokkal kapcsolatban értesíthetik a CCC ügyfélszolgálatát is az info.hu@ccc.eu e-mail címen keresztül. Az ügyfélszolgálat terheltségtől függően minden vásárlói megkeresésre 2-3 munkanapon belül reagál.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


