Majka cége, a DYMA MM Kft. 2023-ban kimagasló pénzügyi évet zárt, több mint 120 milliós nyereséget termelt.

Valószínűsíthetően megalapozatlan állításokat tesz közzé a termékei egyedülállóságára, különleges minőségére, valamint piacelsőségére vonatkozóan a Prémium Pázsit Kft. A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) ezért versenyfelügyeleti eljárást indított a vállalkozás vélhetően megtévesztő kommunikációjának vizsgálatára.
A GVH a most indult versenyfelügyeleti eljárásban a Prémium Pázsit Kft. 2020. augusztus 24. óta folytatott, a műfüves gyepszőnyegek, a mesterséges pázsitok és az ehhez kapcsolódó termékek, például műfű karbantartó gépek forgalmazásával összefüggésben alkalmazott kereskedelmi kommunikációit vizsgálja. A vállalkozás olyan állításokkal reklámozta e termékeket mint: „A legélethűbb és legjobb minőségű pázsitok.”, illetve „Magyarországon egyedülálló módon saját gyártású alapanyagokat, saját fejlesztésű szálakat, és hátlap-hordozó rétegeket gyárt.”. Ezen kommunikációs gyakorlatával a vállalkozás valószínűsíthetően megsértette a vonatkozó fogyasztóvédelmi szabályokat.
Az ügyindítás kapcsán a GVH arra hívja fel a figyelmet, hogy vállalkozások olyan kommunikációkat tehetnek jogszerűen közzé, amelyek igazolására valóban képesek. Ha ez az igazolhatóság objektíve kizárt, akkor tartózkodniuk kell ezen állítások használatától, különösen a piacelsőségi, kategorikus állítások megfogalmazásától.
A versenyfelügyeleti eljárás megindítása nem jelenti annak kimondását, hogy a vállalkozás a jogsértést elkövette. Az eljárás a tények tisztázására és ezen keresztül a feltételezett jogsértés bizonyítására irányul. Az eljárás lefolytatására biztosított időtartam három hónap, amely indokolt esetben két alkalommal, egyenként legfeljebb két hónappal meghosszabbítható.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Az újratölthető flakonok a kozmetikai iparba is betörtek (+Videó)
A Respray flakonokat már 30 üzletben tölthetjük újra.


