Egyre több kiskereskedő és élelmiszergyártó kínál kevesebb összetevőt tartalmazó termékeket.

Óriási bejelentést robbantott a Spar: már nem sokáig lehet így vásárolni a boltokban, érdemes készülni
Érdemes kihasználni az utolsó napokat a SZÉP kártyás élelmiszervásárlásra, ami most még egyszerűbb és gyorsabb lehet, ugyanis a SPAR is csatlakozott a K&H digitális SZÉP kártya elfogadóhelyekhez. Ezzel országosan több mint 6000 helyen lehet már érintésmentesen használni a juttatást, ami még inkább ösztönözheti a december 31-ig érvényben lévő hideg élelmiszervásárlást.
A K&H a SZÉP kártya szolgáltatók közül elsőként tette elérhetővé novembertől, hogy a juttatást digitálisan, azaz érintésmentes terminálnál és okoseszközös fizetésnél is használni lehessen. A szolgáltatást azok a K&H SZÉP kártya birtokosok és egyben bankszámlával rendelkező ügyfelek tudják használni, akiknek a telefonjuk NFC funkcióval és iOS vagy Android operációs rendszerrel rendelkezik, illetve Apple Watch okosórájuk van.
Immár a SPAR szupermarketek, az INTERSPAR hipermarketek és a City SPAR üzletek mindegyikében elérhető a vásárlók számára a lehetőség. Így ezekben a boltokban december 31-ig hideg és meleg élelmiszert egyaránt, azt követően pedig a meleg készételeket vásárolhatjuk meg digitális SZÉP kártyával.
Ezzel a több mint 41 ezer elfogadóhely közül több mint 6000 esetében a digitális fizetésre is lehetőség van, de természetesen a juttatás továbbra is felhasználható hagyományos plasztik kártyával is. A bank teljes hálózata várhatóan 2024 közepére lesz alkalmas a digitális SZÉP kártya elfogadására, ezért addig is érdemes megnézni az elfogadóhelyek listáját.
Az egyik legnagyobb élelmiszerüzletlánc csatlakozása az innovatív fizetési lehetőséghez fokozhatja az élelmiszervásárlás népszerűségét, ami szeptemberben 31,5 százalékot, októberben 33,8 százalékot, novemberben pedig a teljes K&H SZÉP kártya forgalom 35 százalékát tette ki - közölte a bank.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.


