A legolcsóbb változat 2600 forintba kerül, míg a fokhagymás-tejfölös-sajtos kombinációért már közel 3830 forintot is elkérnek.

A magyarok legnagyobb kedvencét akciózták le a boltok: ilyen évente egyszer van, mindenki ezt keresi
A Pénzcentrum szavazásán egyértelműen kiderült, olvasóink messze a mákos és diós bejglit szeretik a legjobban. Ezek közül is utcahosszal vezet a mákos. Legyen tehát bármennyi íz a piacon, a legtöbb a legnagyobb klasszikusokra esküsznek. Úgyhogy meg is néztük, a karácsony előtte napokban mekkora akciókat dobtak ezek a finomságokra a legnagyobb hazai láncok.
Ha bejgliről van szó, nincs mese, a magyarok a klasszikusokból nem engednek. Ez derült ki legalábbis a Pénzcentrum szavazásából, amin olvasóink túlnyomó többsége, összesen 86 százaléknyian vagy a mákos vagy a diós bejglit jelölték kedvencükként. Mindezt úgy, hogy egyébként 10 különféle íz közül választhattak. Egyértelmű tehát a hegemónia, viszont a két kedvenc íz közül is van egy igazi nyertes.
A szavazás alapján ugyanis a mákosbejgli bőven behúzta a győzelmet, a szavazatok majd 50 (49,9) százalékát behúzva. A legnagyobb kedvencet a második helyen így már látható különbséggel követte a diósbejgli, ami a szavazatok 36 százalékát harapta ki magának. A dobogó harmadik helyén, de már óriási lemaradásban futott be a gesztenyés bejgli, a szavazatok mindössze 8 százalékával.
Az igazi szakadék azonban csak ezután következik, listánkból a negyedik helyen szerepelő marcipános bejgli, alig tudott a szavazatokból már csak 1 százalékot is elvinni, míg a kókuszosnak, lekvárosnak, sütőtökösnek, mogyorósnak, csokisnak (vagy nutellásnak), illetve az egyéb kategóriának ez sem sikerült. Kijelenthető tehát, hiába próbálkoznak sokan, sokféle bejglivel, a magyar vásárlók leginkább a klasszikus darabokat részesítik előnyben.
Így leginkább a mákos, de azért a diós bejgliért is élnek-halnak az emberek, más ízek ezek közelébe sem érhetnek.
JÓL JÖNNE 3,3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 300 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 70 324 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,61%), de nem sokkal marad el ettől az UniCredit Bank 71 484 forintos törlesztőt (THM 11,39%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Mi a helyzet a boltokban?
Ahogy az már megszokott a téli időszakban, a boltokban többféle árkategóriában árulnak bejglit. Nagyon kell azonban figyelni, hogy az ember bejglit vagy valamilyen ízű kalácsot vásárol meg. Utóbbi is ugyanúgy néz ki ugyanis, mint a bejgli, csak nem felel meg azoknak a szigorú elvárásoknak, amitől lehetne bejglinek hívni. Ha valaki boltba szeretne vásárolni, tartsa szem előtt, hogy minél nagyobb a betöltött mák vagy dió mennyiség, annál valószínűbb, hogy finomabb a sütemény.
Azokban a termékekben, ahol ugyanis kevesebb a töltelék, szárazabb hatást keltenek. Ami nem biztos, hogy a legjobb, ha „bejgliről” van szó. Ezzel együtt azért a boltok polcai között grasszálva is bőven lehet finomságokra bukkanni, választékban ilyenkor egyáltalán nincs hiány. Úgyhogy most meg is nézzük a boltok aktuális akciós kiadványait, mivel csalogatják a vásárlókat:
- a Pennyben most 50 százalékos töltelékű, 400 grammos csemegéket lehet bezsákolni 1399 forintért,
- az Aldi 300 grammos, helyben sült bejglijét reklámozza, amit le is áraztak 799 forint helyett, 599 forintért lehet megvásárolni mákos vagy diós ízben,
- a Lidlnél a jelenlegi újságban nem, de a csütörtökön élesedőben találtunk bejgli akciót, a 300 grammos mákos vagy diós süteményeket 799 forint helyett 499 forintért lehet majd megvásárolni,
- az Auchan aktuális kiadásában bejglit nem, csak tekercset (mákos, diós) találtunk, ez 400 grammos, és 599 forintért kapható most 999 forint helyett,
- a Tesco rögtön címoldalán hirdeti mákos, illetve diós bejglijét, ami 300 grammos kiszerelésben kapható, és 579 forintba kerül,
- a Spar is címoldalon hirdet, a magyarok két kedvenc ízesítésű bejglijét ők 500 grammos kiszerelésben áruljak, 1399 forintért.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


