Az MBH Bank új biztonsági intézkedést vezetett be 2025 júniusától a csalók ellen.

Októberben közel 5 millió alkalommal fizettek az okoseszközeikkel az egyik hazai nagybank ügyfelei, ami másfélszerese az egy évvel korábbinak és új havi rekordot jelent. Az év első tíz hónapjában közel 42 millió okoseszközös vásárlás volt, ami 64 százalékos emelkedésnek felel meg, a fizetések összforgalma pedig 77 százalékkal 297 milliárd forintra nőtt. Az idei év első tíz hónapjában a Google Pay-forgalom átlépte a 100 milliárdos szintet. Az okoseszközös bankolás a jövőben még nagyobb teret nyerhet, ehhez hozzájárul majd Kate is, a pénzintézet virtuális asszisztense.
Rekordszintre nőttek októberben az okoseszközös fizetések a K&H-nál. A hónapban több mint 4,925 milliószor vásároltak így, ez történelmi rekordot jelent - közölte a pénzintézet. A kiugró eredményt jelzi, hogy a múlt év első tíz hónapjában havi átlagban 2,5 milliónál, míg az idén majdnem 4,2 milliónál tartott a havi okoseszközös fizetések száma.
Százmilliárdos Google Pay-eredmény
“Az okoseszközös fizetéseknél mind a tranzakciók száma, mind a forgalom meredek emelkedőn van, utóbbi növekedésben persze szerepet játszik az inflációs hatás, sok termék és szolgáltatás ára ugyanis magasabb lett az idén. A tízhavi adatok is egyértelműen a digitális fizetések térnyerésére utalnak. Az idén január és október vége között összesen közel 42 millió fizetésre került sor, ez 64 százalékos éves emelkedésnek felel meg. A vásárlások összértéke 297 milliárd forintot tett ki, ami 77 százalékos növekedést jelent” - mondta Árva András, a K&H lakossági szegmensért felelős marketing vezetője.
A banknál jelenleg négyféle okoseszközös fizetési megoldás - az Apple Pay, a Google Pay, a Xiaomi Pay és a Garmin Pay - érhető el, valamennyinél jelentős növekedés történt az év első tíz hónapjában mind a tranzakciók számát, mind a forgalmat tekintve. A Google Pay-fizetések száma 69 százalékkal közel 16 millióra emelkedett. Közben a fizetések összértéke átlépte a 100 milliárd forintot, ezért pontosan 101,4 milliárd forintra nőtt. Az Apple Pay esetében a vásárlások száma 62 százalékkal 25,8 millióra nőtt, a vásárlások értéke 74 százalékkal 193 milliárd forintra nőtt. Előbbiekhez képest a Garmin Pay és a Xiaomi Pay esetében visszafogottabbak a számok, de az emelkedés jelentős. Előbbinél a fizetések száma 56 százalékkal, utóbbinál 144 százalékkal emelkedtek.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


