Négy hónap után újra kinyitott a Szenti család vendéglője a vásárhelyi Teleki utcán. A döntés mögött egészségügyi okok és makacs rezsiszámlák állnak – és bár...

A McDonald's nagyobb hamburgerek bevezetését, több ezer új étterem nyitását, hűségprogramjának bővítését és a növekedés fokozása érdekében a marketingtevékenység fokozását tervezi - számolt be a CNN.
A McDonald's, a globális gyorsétterem-óriás bemutatta növekedési stratégiáját, amelynek középpontjában a terjeszkedés áll. Chris Kempczinski vezérigazgató a CNN-nek adott interjúban elárulta, hogy a vállalat lehetőséget lát abban, hogy nagyobb hamburgereket kínáljon vásárlóinak. Ez része annak a szélesebb körű tervnek, amely szerint a menüktől kezdve a cég globális terjeszkedéséig mindent nagyobbra akarnak méretezni.
A vállalat a hamburgerek ízének javításán dolgozik, és azt tapasztalta, hogy a vásárlók a nagyobb adagok iránt is érdeklődnek. Jo Sempels, aki azokat a piacokat felügyeli, ahol a McDonald's licenceli a márkáját, egy befektetői rendezvényen kijelentette, hogy figyelembe vették a vásárlók visszajelzéseit, és megértették a nagyobb, jó minőségű hamburgerek iránti igényüket.
A McDonald's az étlapkínálat bővítése mellett több ezer új étterem megnyitását is tervezi világszerte. A vállalat célja, hogy 2027-re világszerte elérje az 50 000 helyet, szemben a szeptember 30-i mintegy 41 000-rel. Ez jelentené a leggyorsabb növekedési időszakot a vállalat történetében.
Manu Steijaert, a McDonald's globális ügyfélkapcsolati vezetője a befektetői rendezvényen hangsúlyozta, hogy a vállalat már most is hatalmas mérete és léptéke ellenére még mindig van hely a növekedésre. Kiemelte annak fontosságát, hogy fizikailag közelebb legyenek a vásárlókhoz a kényelem és a jobb szállítási idő érdekében.
Az ambiciózus terv azt is tartalmazza, hogy 2027-ig 150 millióról 250 millió aktív felhasználóra növeli hűségprogramját 90 napos időszakonként. Joe Erlinger, a McDonald's USA elnöke a szerdai befektetői rendezvényen megjegyezte, hogy az ilyen hűségprogramokból származó adatok jelentős versenyelőnyt jelentenek majd az éttermi helyszínek mellett.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 19 899 074 forintot 20 éves futamidőre már 6,42 százalékos THM-el, havi 145 468 forintos törlesztővel fel lehet venni az UniCredit Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,93% a THM, míg a MagNet Banknál 6,87%; az Erste Banknál 6,89%, a Raiffeisen Banknál 7,00%, a K&H Banknál pedig 7,28%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A McDonald's emellett azt tervezi, hogy fokozza marketingtevékenységét. Jill McDonald, aki a teljes egészében saját tulajdonú nemzetközi piacokat felügyeli, a szerdai rendezvényen elmondta, hogy a marketing maximalizálása jelentős növekedési lehetőséget jelent a vállalat számára.
Ez az átfogó stratégia egy olyan időszakban jön létre, amikor az inflációs aggodalmak miatt sok ügyfél keresi a módját annak, hogy kevesebbet költsön. Kempczinski azonban biztosította, hogy a készülő hamburgerük annak ellenére, hogy nagyobb méretű, kiváló értéket kínál majd ahhoz képest, amit máshol találnak a vásárlók.
Végeredményben a McDonald's növekedési stratégiája egy sokoldalú megközelítés, amely magában foglalja a menüajánlatok bővítését, a globális helyszínek számának növelését, a hűségprogram bővítését és a marketingtevékenységek fokozását. A vállalat úgy véli, hogy ezek az intézkedések segítenek a változó vásárlói igényeknek való megfelelésben és a növekedési pálya folytatásában.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Hitelfelvétel 2025-ben: mire figyelnek leginkább a magyarok?
Kutatásunkban arra keressük a választ, hogy olvasóink milyen szempontok alapján vesznek fel hitelt.
-
Az OTP Bank elkötelezett a digitális fejlesztések támogatása mellett (x)
Új, online gyorsan és kényelmesen igényelhető hitelterméket vezetett be az OTP Bank kisvállalkozói ügyfelei számára
-
Jön a nyári kupondömping a SPAR-nál! (x)
Több száz termék akár féláron – indul a SPAR nyári kuponakciója! Júliusban visszatérnek a SPAR kuponnapok, ahol nemcsak a strandtáskád, hanem a bevásárlókosarad is tele lehet kedvezményekkel!
-
Digitális vállalkozói számla a BinX-től (x)
Gyors, modern és ügyfélbarát vállalati számlaszolgáltatást kínál a hazai neobank, a BinX, sőt a tranzakciós illetéket sem hárítja át ügyfeleire.


