A szakértők szerint a változtatás logikus.

Horror árak a pesti belvárosban: ennyiért vesztegetnek egy lángost, hot dogot a Vörösmartyn
Mélyen a zsebébe kell nyúlnia annak, aki nem csak nézelődne, hanem fogyasztana is valamit a Vörösmarty téri karácsonyi vásáron. Egy kürtőskalácsért 2 500, egy sült kolbászért 3 100, míg egy hot dogért akár 6 500 forintot is elkérnek a vásárlóktól.
Idén is mélyen a zsebébe nyúlhat, aki nem pusztán nézelődni szeretne a Vörösmarty téri karácsonyi vásáron, hanem szeretne ott enni – inni is valamit. A helyszínen készült fényképek tanúsága szerint ugyanis 2 000 forinttól indul a lángos helyszíni ára, ami a különböző feltétek függvényében a 3 000 forintot is meghaladhatja.

A kürtőskalács ára 2 500 forint, míg egy sült kolbászért 3 100 forintot kérnek el a vásárlóktól. A hot dog ára sem alacsonyabb – azért 5 500 illetve 6 500 forintot kérnek el fajtától függően. De az italok is zsebbe nyúlósak – 3 dl forró tea 900, 2 dl forró csoki 1 400 forintba kerül például. További árak a galériában találhatók.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


