A jelenlegi turbulens gazdasági körülmények az egész régiót óvatosságra intik, ami Magyarországra fokozottan jellemző.

Új amerikai gyorsétterem-óriás tarolná le Magyarországot: retteghet a Meki, KFC, Burger King
Hamarosan újabb étteremben haraphatunk bele az igazi amerikai életérzésbe. A pénztárcánk mondjuk ennek kevésbé fog örülni.
Engedélyt kapott a közép-európai terjeszkedésre az üzemeltető cég, így elméletileg semmi akadálya, hogy hamarosan Magyarországon is megnyisson a népszerű amerikai gyorsétteremlánc, a Five Guys új egysége - írja a HVG.
Azt egyelőre nem tudni, hogy ez a nyitás pontosan mikor következhet. Az üzeeltetni kívánó cég csak annyit közölt, hogy először két, Ausztriában már működő éttermet vesznek át, és 2028-ig szeretnének új egységeket nyitni Szlovákiában, Lengyelországban, Csehországban és Magyarországon is.
Nem tudni azt sem, hogy a mostanában meglehetősen komoly dráguláson átesett étterem termékei mennyibe fognak kerülni hazánkban. Ausztriában a két étteremben egy hamburger körülbelül 12 euróba (átszámítva mintegy 4500 forint), egy kis adag sült krumpli pedig 5 és fél euróba (~2000 forint) kerül. Ennél vélhetően olcsóbb lesz majd a magyarországi üzletben, de az biztos, hogy a Five Guys nem tartozik a legolcsóbb gyorséttermek közé.

Mégse ment ki a divatból a borravaló? Úgy jattolnak a magyarok a futároknak, mintha nem lenne holnap
A legtöbben már megelőlegezve, a kiszállítás előtt adnak és a rendelésszámokhoz arányosan Budapesten kapják a legtöbb borravalót a futárok.

Kivételes akciót robbant a Lidl a héten: ilyen leárazás nem sokszor van, indulhat a roham a boltokba
Beütött a kánikula, az Aldi után most a Lidl akcióz le hűsítő berendezések.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


