Az Európai Bizottság megállapította, hogy a kínai Temu online piactér megsérti az uniós szabályokat.

A legtöbb magyar már nemet mond az élő fenyőre: sokan már csak erre eszküsznek karácsonykor
Jelenleg is zajlik a Black November, aminek csak egy része a Black Friday. Ezt az időszakot komoly leárazások és akciók jellemzik, az Árukereső.hu legfrissebb adatai pedig rávilágítanak arra, hogy a magyarokat egyre jobban foglalkoztatják a műfenyők.
A magyarok és a régió egyaránt a karácsonyhoz kapcsolódó termékekre igyekszik lecsapni. Itthon például a másfélszeresére nőtt az érdeklődés a műanyag karácsonyfák iránt, ami nem csak a költséghatékonyságra, de környezettudatosságra is utalhat. Persze az sem maradhat ki, ami majd a karácsonyfa alá menne. Videojáték konzolokat 40%-kal többen kerestek, és nagyjából hasonló az arány a kávégépekkel és a játékautókkal is. Sőt, itthon majdnem 80%-kal nagyobb az érdeklődés az epilátorok, és közel 60%-kal az elektromos fogkefék iránt. Még ha nem is minden az ünnepekhez kapcsolódik, kétségtelen, hogy az akciók jelentős szerepet játszanak a keresések megnövekedésében.
A cseheknél és szlovákoknál a gyerekbobok és -szánkók, snowboard sisakok, VR szemüvegek, konyhai robotok, palacsintakészítők, parfümök, LEGO-k és persze a karácsonyi égők, karácsonyfatartók és adventi naptárak a menők, míg Romániában a LED televíziók, laptopok, okosórák – tehát több elektronikai eszköz – is az érdeklődés fókuszába kerültek. Érdekes módon Horvátországban majdnem 6-szorosára nőtt a keresések száma a fúrókkal kapcsolatban, de a szlovénokhoz hasonlóan a hóláncok is népszerűek – bár nem ennyire.
Egy biztos: a közelgő ünnepek és a már most elérhető akciók arra ösztönzik az embereket, hogy régóta tervezett termékekre csapjanak le, vagy már most bezsebeljék a karácsonyi ajándékokat. A műfenyők iránti érdeklődés pedig akár a valódi, hagyományos fenyőfákkal szembeni elmozdulásnak az előfutára lehet.

Bárkinél lapulhat egy több tízezret érő játék-kincs: megőrülnek érte a gyűjtők, nagyon könnyű eladni
Egyre több felnőtt kezdett gyűjteni Hot Wheels vagy Matchbox kisautókat, ami új piacot nyitott a kereskedőknek is.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


