A vezető kiskereskedelmi láncok nem tesznek eleget a fogyasztók védelmében a veszélyes vegyszerek és műanyagok ellen.
A legtöbb magyar már nemet mond az élő fenyőre: sokan már csak erre eszküsznek karácsonykor
Jelenleg is zajlik a Black November, aminek csak egy része a Black Friday. Ezt az időszakot komoly leárazások és akciók jellemzik, az Árukereső.hu legfrissebb adatai pedig rávilágítanak arra, hogy a magyarokat egyre jobban foglalkoztatják a műfenyők.
A magyarok és a régió egyaránt a karácsonyhoz kapcsolódó termékekre igyekszik lecsapni. Itthon például a másfélszeresére nőtt az érdeklődés a műanyag karácsonyfák iránt, ami nem csak a költséghatékonyságra, de környezettudatosságra is utalhat. Persze az sem maradhat ki, ami majd a karácsonyfa alá menne. Videojáték konzolokat 40%-kal többen kerestek, és nagyjából hasonló az arány a kávégépekkel és a játékautókkal is. Sőt, itthon majdnem 80%-kal nagyobb az érdeklődés az epilátorok, és közel 60%-kal az elektromos fogkefék iránt. Még ha nem is minden az ünnepekhez kapcsolódik, kétségtelen, hogy az akciók jelentős szerepet játszanak a keresések megnövekedésében.
A cseheknél és szlovákoknál a gyerekbobok és -szánkók, snowboard sisakok, VR szemüvegek, konyhai robotok, palacsintakészítők, parfümök, LEGO-k és persze a karácsonyi égők, karácsonyfatartók és adventi naptárak a menők, míg Romániában a LED televíziók, laptopok, okosórák – tehát több elektronikai eszköz – is az érdeklődés fókuszába kerültek. Érdekes módon Horvátországban majdnem 6-szorosára nőtt a keresések száma a fúrókkal kapcsolatban, de a szlovénokhoz hasonlóan a hóláncok is népszerűek – bár nem ennyire.
Egy biztos: a közelgő ünnepek és a már most elérhető akciók arra ösztönzik az embereket, hogy régóta tervezett termékekre csapjanak le, vagy már most bezsebeljék a karácsonyi ajándékokat. A műfenyők iránti érdeklődés pedig akár a valódi, hagyományos fenyőfákkal szembeni elmozdulásnak az előfutára lehet.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.