Hazai pályán vívhatja ki jövőre a feljutást a magyar női hokiválogatott, a magyar pályázatnak nem volt ellenfele.

Hiába dúl ölre menő vita a magyar pékségek és az albán pékségek között, a legtöbb kenyeret, kiflit, zsemlét, és egyéb pékárut mégis az élelmiszerláncok adják el Magyarországon. De vajon melyikük a leg innovatívabb, melyikük termékeit szeretik 2023-ban a legjobban a vásárlók? Cikkünkben most te is szavazhatsz!
"Ki nem találod, melyik multi lett a pékáruk királya 2023-ban" című cikkünkben írtunk nemrég arról, hogy az Egyesült Királyságban a Lidl hódította el az Év Pékáru Kiskereskedője díjat. Ezzel szemben Magyarországon most az albán- és magyar pékségek háborújáról szólnak a hírek.
Pedig a legnagyobb forgalmat idehaza is az élelmiszerláncok, köztük a diszkontok generálják. Éppen ezért kíváncsiak vagyunk, vajon Magyarországon melyik nagy élelmiszerlánc termékeit tartják a legjobbnak a vásárlók. Alábbi szavazásunkban arra vagyunk kíváncsiak, szerintetek ki jár most élen ebben a versenyben.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Többtucat termék árát csökkentette a Lidl: ezeknél a leglátványosabb a változás
Az árréstoppal érintett termékeken kívül is jelentős árcsökkentéssel találkozhatnak a vásárlóka a Lidl boltjaiban.
-
Az újratölthető flakonok a kozmetikai iparba is betörtek (+Videó)
A Respray flakonokat már 30 üzletben tölthetjük újra.


