Beköszöntött a rovarszezon, a szúnyogok, legyek és egyéb kellemetlen kártevők egyre gyakrabban tűnnek fel a lakásokban is.

Az ALDI Magyarország újabb árcsökkentést jelentett be, ezúttal mirelit termékek árát mérsékli. A diszkontlánc öt fagyasztott gyümölcsfajta esetében ért el a korábbinál alacsonyabb beszerzési árat, így a vásárlók jelentősen, akár 25%-kal olcsóbban juthatnak hozzá az egészséges gyümölcsökhöz- írja az Aldi közleménye.
Az ALDI Magyarország elkötelezett az árcsökkentés és a fogyasztói előnyök biztosítása iránt. A vállalat számos intézkedést hoz annak érdekében, hogy a magyar fogyasztók azonnal részesüljenek a beszerzési piacon elért kedvezményekből, és minél több terméket vásárolhassanak meg a korábbinál olcsóbban. A fagyasztott gyümölcsök piacán a jó termésnek is köszönhetően a legtöbb, általa forgalmazott terméknél a korábbinál kedvezőbb beszerzési árat ért el a cég. A méztermékek tartós árcsökkentése után az ALDI a gyümölcsöknél is továbbadja a kedvezményt, és november 2-ától érvényesíti a mérséklést a fogyasztói árakban is.
Az árcsökkentéssel érintett termékek a kedvezmény mértékével és az aktuális fogyasztói árral:
„Az ALDI 2023-ban már a nyolcadik tartós árcsökkentési intézkedését hozza meg. A vásárlók a vitaminbevitelt biztosító, továbbá az ünnepi sütéshez-főzéshez is szükséges fagyasztott gyümölcsökhöz azonnal kedvezőbb áron juthatnak hozzá. Tartósan alacsony árainkkal hozzájárulunk a vásárlók spórolási törekvéseihez, a magas minőségből ugyanakkor továbbra sem engedünk” – mondta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatója.
Az üzletlánc ezeken felül hetente 100-130 árucikk esetében hirdet akciót, míg a karácsonyi szezonra is készülve az üzletek középső soraiban található non-food termékeket akár 50%-os kedvezménnyel kínálja.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Berobbant a grillszezon: mutatjuk, mik lesznek az idei újdonságok
Egzotikus ízek is megjelentek a PENNY kínálatában.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.


