A szolgáltató nyomatékosan kéri ügyfeleit, hogy amennyiben ilyen üzenetet kapnak, semmiképpen ne kattintsanak a benne található linkre.

Őrizetbe vettek a rendőrök egy hatvani férfit, aki online gépjárműhirdetésekkel ötvenöt esetben csapott be embereket és ezzel 14 millió forintnyi kárt okozott - tudatta a Fejér Vármegyei Rendőr-főkapitányság pénteken a police.hu oldalon.
A közlemény szerint a férfi ez év januárjában regisztrált egy online gépjárműhirdetési oldalon, ahol sorra adta fel a hirdetéseket olyan járművekről, amelyek soha nem voltak a tulajdonában.
A megtévesztett áldozatok - akiktől a csaló előleg kifizetését kérte - az esetek nagy részében több százezer forintot utaltak át a megadott számlaszámokra, ám egyetlen esetben sem történt meg a tényleges átadás vagy a pénz visszautalása, és a hirdető elérhetetlenné vált - írták.
A hatóságok elől bujkáló férfit - a Mátrix Projekt keretében - kedden Hatvanban fogták el, majd őrizetbe vették. A gyanúsítottat ötven rendbeli, üzletszerűen elkövetett csalás bűntett és öt rendbeli csalás vétség miatt hallgatták ki, majd kezdeményezték a letartóztatását.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


