Több személy, köztük egy család több tagja is rosszullétről számolt be, miután fogyasztottak egy 1 kilogrammos Haribo Happy Cola F!ZZ csomagból.

A Lidl Magyarország legújabb intézkedéseként, a magyar vásárlók érdekeit szem előtt tartva 2023. október 28-tól csökkenti a magyar friss baromfihúsok nagy részének árát, méghozzá tartósan. Az árcsökkentésben 30-féle csirke, pulyka és kacsa frisshús érintett, a kedvezmény mértéke pedig számos termék esetében a 10%-ot is meghaladja derül ki a Lidl sajtóközleményéből.
A Lidl célul tűzte ki, hogy Magyarország Kormányának törekvéseivel összhangban letörje az inflációt, amit többek között az alacsony árak biztosításával és tartós árcsökkentési programjával tud elérni. Az áruházlánc legújabb akciójának köszönhetően tartósan csökkenti a magyar friss baromfihúsok nagy részének árát, ami egyes termékek estében akár a 10 százalékot is felülmúlhatja. Így olyan, a hazai háztartásokban kedvelt húsokért kell kevesebbet fizetni, mint a pulykamell, a pulykacombfilé, a pulykaszárny, a pulykanyak, a pulykazúza, a pulykamáj, a pulyka darálthús, a csirkemáj, a csirkenyak, a csirkezúza, a csirke levescsomag, a csirke alsó- és felsőcomb, a csirkecombfilé, a kacsacomb és a kacsamellfilé, de a GMO-mentes baromfitermékek is olcsóbbak lesznek.
„Legújabb intézkedésünknek köszönhetően most 30 magyar baromfitermék fogyasztói árát csökkentjük tartósan, amelyek a magyar konyha egyik alapját jelentik, és szinte minden vásárló kosarába bekerülnek. ” – mondta Tőzsér Judit vállalati kommunikációs vezető. A vállalat év elején az elsők között indította el tartós árcsökkentési programját, melynek keretében már több mint 500 termék ára mérséklődött. A hétről-hétre megújuló akcióin felül az áruházlánc további kedvezményeket is biztosít vásárlói számára. A „Többet adunk” akciók keretében a kötelezően előírt 15% helyett 20-50%-os kedvezménnyel segíti a magyar családokat kiadásaik mérséklésében.

Itt a bejelentés: népszerű bor tűnik el a magyar boltok polcairól, itt senki ne keresse többé ezeket
Légli Ottó bejelentette: 2025-től nem találkozhatunk többé a borászata palackjaival a hipermarketekben.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Több mint 1000 drogériai és háztartási termék ára csökkent a SPAR-ban – intézd el a teljes bevásárlást egy helyen! (x)
Most még egyszerűbbé vált a bevásárlás: az INTERSPAR hipermarketekben több mint 1000 drogériai és háztartási termék ára csökkent.
-
Mobilalkalmazásból, 10 perc alatt, teljesen online igényelhető a Munkáshitel elsőként a Gránit Banknál (x)
A Gránit Banknál egyedülálló módon május 26-tól már mobilalkalmazásból is, teljesen online, 10 perc alatt igényelhető a Munkáshitel a banknál már számlával rendelkező ügyfelek számára. Új számlanyitás esetén akár 90.000 forintot is jóváír az igénylők számláján a pénzintézet.


