A jelenlegi turbulens gazdasági körülmények az egész régiót óvatosságra intik, ami Magyarországra fokozottan jellemző.

Elkezdtek felkészülni a magyarok a fagyokra: egy friss statisztika szerint háromszor annyi ágymelegítőre, radiátorra, valamint ülésmelegítőre keresnek rá az emberek.
Ugyan a nap még fel-felüti a fejét néha a szürke felhők között, egyértelmű, hogy beköszöntött az ősz. Az Árukereső.hu legfrissebb adatai pedig rávilágítanak, hogy a magyarok, szomszédainkhoz hasonlóan, készülnek a hideg évszakokra.
A múlt hónaphoz képest itthon közel háromszor annyi ágymelegítőre, közel kétszer annyi radiátorra, valamint melegített autóban használható üléspárnára kerestek rá a felhasználók. Majdnem 50%-os emelkedés figyelhető meg a hóláncoknál is, és ugyanennyi a kutyaházaknál – úgy tűnik, a magyarok az ember legjobb barátjára is gondolnak. Utóbbi egyébként a románokra is igaz, akik emellett termosztátok iránt is jelentős érdeklődést mutattak.
A termosztátok egyébként Szlovákiában is domináltak, ugyanis kétszer többet kerestek rájuk, ahogy elektromos takarókra és kutyaruhákra is. Csehországban majdnem háromszoros volt az érdeklődés a tűzhelyek iránt, és valamennyivel kevesebb a garázsok, a gyereknadrágok, a téli kesztyűk és a hóláncok kategóriáiban. Horvátországban a hidegre való felkészülés az edzéssel függött össze: megugrott a női surranók, a férfi melegítők, az edzőszőnyegek és a futógépek iránti érdeklődés.
Az Árukereső.hu keresései remekül rávilágítanak arra, hogy a lehűléssel együtt a tudatos fogyasztók fókusza is az ehhez kapcsolódó termékekre terelődött, hogy még a komolyabb fagyok előtt felkészüljenek az időszakra.

Kivételes akciót robbant a Lidl a héten: ilyen leárazás nem sokszor van, indulhat a roham a boltokba
Beütött a kánikula, az Aldi után most a Lidl akcióz le hűsítő berendezések.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


