November közepéig 700 millió palackot, üveget és dobozt váltottak vissza Magyarországon az új visszaváltási rendszerben.
Elkezdtek felkészülni a magyarok a fagyokra: egy friss statisztika szerint háromszor annyi ágymelegítőre, radiátorra, valamint ülésmelegítőre keresnek rá az emberek.
Ugyan a nap még fel-felüti a fejét néha a szürke felhők között, egyértelmű, hogy beköszöntött az ősz. Az Árukereső.hu legfrissebb adatai pedig rávilágítanak, hogy a magyarok, szomszédainkhoz hasonlóan, készülnek a hideg évszakokra.
A múlt hónaphoz képest itthon közel háromszor annyi ágymelegítőre, közel kétszer annyi radiátorra, valamint melegített autóban használható üléspárnára kerestek rá a felhasználók. Majdnem 50%-os emelkedés figyelhető meg a hóláncoknál is, és ugyanennyi a kutyaházaknál – úgy tűnik, a magyarok az ember legjobb barátjára is gondolnak. Utóbbi egyébként a románokra is igaz, akik emellett termosztátok iránt is jelentős érdeklődést mutattak.
A termosztátok egyébként Szlovákiában is domináltak, ugyanis kétszer többet kerestek rájuk, ahogy elektromos takarókra és kutyaruhákra is. Csehországban majdnem háromszoros volt az érdeklődés a tűzhelyek iránt, és valamennyivel kevesebb a garázsok, a gyereknadrágok, a téli kesztyűk és a hóláncok kategóriáiban. Horvátországban a hidegre való felkészülés az edzéssel függött össze: megugrott a női surranók, a férfi melegítők, az edzőszőnyegek és a futógépek iránti érdeklődés.
Az Árukereső.hu keresései remekül rávilágítanak arra, hogy a lehűléssel együtt a tudatos fogyasztók fókusza is az ehhez kapcsolódó termékekre terelődött, hogy még a komolyabb fagyok előtt felkészüljenek az időszakra.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.