A legolcsóbb változat 2600 forintba kerül, míg a fokhagymás-tejfölös-sajtos kombinációért már közel 3830 forintot is elkérnek.

Erre vigyázz, ha eladnád felesleges cuccaid: hihetetlen, kik kezdtek felvásárlásba Magyarországon
A Jófogás online felmérésén kiderült, hogy egy eladott használt tárgy akár meg is változtathatja egy vevő életét, sőt olyan is volt, aki filmben, illetve színdarabban látta viszont egykori alkalmatosságát. Vagy épp ismert emberrel futott össze egy adásvétel során.
A felmérésen kiderült, hogy egy eladott használt tárgy akár meg is változtathatja egy vevő életét, sőt olyan is volt, aki filmben, illetve színdarabban látta viszont egykori alkalmatosságát. Vagy épp ismert emberrel futott össze egy adásvétel során. A Jófogás nem reprezentatív online felmérését október első hetében több mint 1100 felhasználó töltötte ki. Az eredmények szerint minden negyedik felhasználó „utánköveti” az eladott tárgyai sorsát, vagyis érdeklődött már állapotáról, felhasználásáról, a felmérést kitöltők több mint egyharmada pedig a későbbiekben, rendszeresen is tartotta a kapcsolatot egy-egy eladóval vagy vevővel.
Eközben a válaszadók kétharmada érezte már, hogy tökéletes helyre, tökéletes tulajdonoshoz került az eladott tárgyuk, míg minden tizediknél az is előfordult, hogy különleges szituációban, például egy filmben vagy színdarabban látta azt viszont. 20%-uk továbbá találkozott olyan vevővel vagy eladóval, aki nagyon hasonlított rá, sőt: minden hetedik ismert emberrel is, többek között színművésszel, humoristával, képzőművésszel, sportolóval, zenésszel, de még politikussal is összefutott egy adásvétel során.
A kitöltők háromnegyede szerint megérte a hirdetésfeladásra fordított idő a Jófogáson, 25%-uk szerint pedig biztos abban, hogy egy eladott használt tárgyuk megváltoztatta valakinek az életét. Úgy látjuk, hogy a használtcikkek adásvétele sokaknál életmóddá vált, és legalább annyira szól az egyéni motivációkról és személyes élethelyzetekről, valamint a rátaláláshoz és a továbbadáshoz kapcsolódó sikerélményéről, mint a bevételszerzésről és a fenntarthatóságot támogató körkörös gazdaságban való részvételről. A Momentán Társulat által megvalósított színházi előadásainkkal ezeket a pillanatokat, a használtcikkekben rejlő, szinte végtelen potenciált fogjuk bemutatni
– mondta Takács Borbála, az Adevinta Hungary marketingigazgatója.
JÓL JÖNNE 3,3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 300 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 70 324 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,61%), de nem sokkal marad el ettől az UniCredit Bank 71 484 forintos törlesztőt (THM 11,39%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A 20. születésnapját ünneplő Momentán Társulat országos szinten is jól ismert impróelőadásai tökéletes alkalmat adnak arra, hogy a színészek rendelkezésére bocsátott, Jófogásról beszerzett – vagy épp a közönség tagjaitól elkért – használt tárgyak egyre váratlanabb irányokba terelhessék majd a jeleneteket.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


