A Lidl nyári akciójának középpontjába a lecsó került, amelyhez több alapanyagot is kedvezményes áron kínálnak.

Bekopogott a kemény valóság: a magyarok majdnem fele már csak azt veszi a boltban, amit nagyon muszáj
Egy felmérésből kiderült, hogy a kitöltő magyarok 19 százalékának már a legalapvetőbb szükségletek finanszírozása is gondot jelent, további 28 százalék pedig már csak azt veszi meg, amit muszáj. Hasonlóan látja a Spar ügyvezető igazgatója is: a boltlánc adatai szerint egyre kevesebbet vásárolnak az emberek, egyre olcsóbban.
Egy felmérés szerint a kitöltő magyarok 19 százaléka mondta azt, már a legalapvetőbb dolgokat is nehéz megvennie. További 28 százalék pedig azt állította: csak azt veszi meg, amit feltétlenül szükséges. A válaszadók csaknem fele érzi úgy, a pénzügyi helyzete folyamatosan romlik. Az is kiderül, hogy 10-ből 9-en visszavettek a költéseikből.
Az rtl.hu szerint hasonlóképp látja Heiszler Gabriella, a Spar Magyarország ügyvezető igazgatója is, aki a közgazdász vándorgyűlésen arról beszélt, kevesebbet vásárolnak az emberek, és akkor sem a márkás termékeket, hanem azt, ami olcsó, boltot is az árak alapján választanak.
Korábban az egyik első helyen az volt, hogy mindent megkapok egy helyen meg útközben van, gyorsan elérem. Ezeket a szempontokat most mindenki elfelejtette, a legfontosabb az ár, ár, ár
- fogalmazott. A pénzügyminisztérium adatai szerint tavalyhoz viszonyítva augusztusban is csökkent az áfabevétel.

Mégse ment ki a divatból a borravaló? Úgy jattolnak a magyarok a futároknak, mintha nem lenne holnap
A legtöbben már megelőlegezve, a kiszállítás előtt adnak és a rendelésszámokhoz arányosan Budapesten kapják a legtöbb borravalót a futárok.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


