10-ből 8 magyar fogyaszt boltban kapható gyorsfagyasztott, panírozott húsokat, de nem mindegy hogy készítjük el őket.
Egyre inkább érdeklődnek a magyarok a klasszikus őszi termékek iránt, derül ki az egyik hazai árösszehasonlító portál adataiból. Ezek arról árulkodnak, hogy a hazai fogyasztók aktívan készülnek az őszre: a múlt héthez képest esernyők, esőkabátok, túrazsákok és mesterséges gyep kerültek az érdeklődés fókuszába.
Az őszi szezon tipikus kategóriái a túrázás és a kertgondozás, valamint az ezekhez kapcsolódó eszközök és öltözékek. A magyar felhasználók kétszer annyit kerestek kerti kutakra, és 50%-kal többet mesterséges gyepre – ami arra enged következtetni, hogy a kertgondozás ismét előtérbe került. Külön érdekesség, hogy két héttel korábban már házszámokat kutattak: 14-szer többet kerestek ezekre, mint korábban – nagy eséllyel a gondos, takaros udvarhoz akartak megfelelő stílusút találni.
A nyári, verőfényes napsütést lassan az esőzés váltja, és erre is igyekeznek felkészülni a hazai fogyasztók. Közel 75%-kal ugrott meg az érdeklődés az esernyők és 70%-kal az esőkabátok iránt. A kellemes őszi túrázáshoz, kiránduláshoz kereshetnek az emberek megfelelő kellékeket, ugyanis biciklizésre alkalmas cipőket, valamint túrazsákokat majdnem 55%-kal többet kutattak. A rövidülő nappalok és a késő délutánba nyúló kirándulások segédeszköze lehet a zseblámpa is, ami 40%-kal jobban foglalkoztatta őket.
A hőmérséklet fokozatos visszaesésével az évszaknak megfelelő keresések, érdeklődések is felbukkannak, ahogy a magyarok ezekhez igazodva tervezik meg hétköznapjaikat. Az Árukereső.hu kiváló lehetőséget kínál ilyenkor is, ugyanis a jelenlegi gazdasági helyzetben a kisebb értékű tárgyaktól a komolyabb berendezésekig mindent megtalálhatnak azok a tudatos fogyasztók, akik a lehető legjobb áron szeretnének felkészülni az őszre - közölte a cég.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.