A Szentkirályi Magyarország Kft. szentkirályi üzemében ezentúl helyben palackozzák a hazai boltok polcaira kerülő termékeket.

A JYSK forgalma a 2022/23-as pénzügyi évben 6,3 százalékkal nőtt, elérve a 38,5 milliárd dán koronát (5,2 milliárd euró), ami új rekordot jelent a lakberendezési vállalat számára - közölte a boltlánc. A vásárlók száma éves szinten 1,2 millióval nőtt, 135 új áruház nyílt globálisan, és egy új piacon, Törökországban is megjelent a JYSK. Az árbevétel Magyarországon összesen több mint 97 milliárd forintot tett ki a logisztikai központ eredményével együtt.
A továbbra is jelen lévő globális kihívások – így az infláció és a megnövekedett költségek - ellenére a JYSK ismét rekordnak számító, 38,5 milliárd dán korona, azaz 5,2 milliárd euró forgalmat ért el az augusztus végén záruló 2022/23-as pénzügyi évben. A vásárlók továbbra sem maradtak el a JYSK 48 országban található több mint 3300 áruházából, a vásárlók száma az előző pénzügyi évhez képest 1,2 millióval nőtt.
Folyamatos a növekedés
A lakberendezési vállalat 2023 májusában nyitotta meg első két áruházát Törökországban, de ebben a pénzügyi évben összesen 135 üzletet nyitott meg. Az üzletnyitások mellett 619 már meglévő JYSK-áruház alakult át, ezeket vagy bővítették, vagy átalakították a legújabb 3.0-ás koncepció mentén, vagy új helyre költöztették. „A növekedés a DNS-ünk része, az idei pénzügyi év eredményei, és üzleti tevékenységünk egyértelműen alátámasztják ezt. Az elmúlt évben fontos mérföldkőhöz érkeztünk: áruházaink több mint kétharmadát átrendeztük már a sikeres 3.0 üzletkoncepciónk mentén, és az elkövetkező években sem lassítunk" – mondta Rami Jensen, a JYSK 2023. szeptember elején kinevezett elnök-vezérigazgatója.
Annak érdekében, hogy a vásárlók számára zökkenőmentesebb vásárlási élményt biztosítson, a lakberendezési vállalat a Unified Commerce informatikai megoldásaival dolgozik. A rendszert a 112 dániai üzletben vezették be, és folyamatban vannak a spanyolországi, portugáliai és franciaországi bevezetés előkészületei is.
Jól teljesített a magyar JYSK is
A lakberendezési vállalat Magyarországon a 2022/2023-as üzleti évben három új áruházat nyitott, így összesen már 94 üzletben fogadják a hazai vásárlókat. Az árbevétel meghaladta a 97 milliárd forintot, ez a 2021/2022-es pénzügyi évhez képest 44 százalékos növekedést jelent. Ebben azonban már benne van a 2022. novemberében megnyílt ecseri logisztikai bázis eredménye is. Az alkalmazottak száma a hazai üzletekben és a központi irodában meghaladta a 800 főt.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 19 899 074 forintot 20 éves futamidőre már 6,42 százalékos THM-el, havi 145 468 forintos törlesztővel fel lehet venni az UniCredit Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,93% a THM, míg a MagNet Banknál 6,87%; az Erste Banknál 6,89%, a Raiffeisen Banknál 7,00%, a K&H Banknál pedig 7,28%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
„A kihívások ellenére az augusztus végéig tartó pénzügyi évben egy több mint 900 négyzetméteres egységet nyitottunk Nagyatádon, augusztus végén pedig a budapesti agglomerációban, Solymáron, illetve Móron nyílt meg a JYSK két újabb áruháza. Az online vásárlások felpörgése mellett tehát továbbra is jelentős az igény a fizikai áruházakra, főleg a bútorok, matracok vásárlásánál. Az új áruházak nyitása mellett a meglévő üzleteinket is folyamatosan átépítjük, Magyarországon 2023. augusztus végéig már összesen 67 áruház üzemel az új koncepciónak megfelelően” – mondta Szimeiszter Sándor, a lakberendezési vállalat Magyarországért, Ausztriáért és Görögországért felelős country directora.
Szimeiszter Sándor hozzátette, hogy a lakberendezési vállalat tavaly átadott régiós ecseri elosztó központja is magasabb fokozatra kapcsolt, a bázisról szolgálják ki a magyar, horvát, szlovák és szlovén üzletek mellett már a négy ország online rendeléseit is. A 200 millió eurós beruházásból létrejött központ az ország legnagyobb ilyen létesítménye, ahol két, több mint 40 méteres, teljesen automatizált magasraktár is működik. A tornyokban 100 ezer raklapnyi áru kapott helyet, a központba pedig hetente 180 kamion gördül be. Az online rendelések kiszolgálásával újabb 35 munkahelyet hoztak létre, így összesen jelenleg több mint 300 ember dolgozik az elosztó központban.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


