Barcelona továbbra is az egyik legnépszerűbb európai úti cél, ám a túlturizmus, a lakhatási válság és az emelkedő árak egyre inkább megkeserítik a helyiek, az...

A múlt héten már a naptári őszbe léptünk, ezzel együtt elkezdődött az iskola is, de az időjárás – és a magyarok keresései – egészen idáig ezt még egyáltalán nem éreztették velünk. Látszik, hogy nem csak mi, magyarok, hanem a teljes régió a hőséggel birkózott és annak enyhítésére keresett megoldásokat a látogató az egyik legnagyobb hazai ár-összehasonlító oldalon és társoldalain.
Itthon a párátlanítók iránti érdeklődés több mint kétszeresére, a ventilátorok, párologtatók és mobil légkondik iránti pedig több mint háromszorosára ugrott - közölte az Árukereső.hu. Majdnem 50 százalékkal több keresés volt statikus légkondicionálókra és az egyszerűbb, olcsóbb megoldást kínáló sötétítőkre.
Csehországban drasztikusabb számokkal találkozhatunk: ott több mint kilencszeresére nőtt az érdeklődés a léghűtők iránt, hétszer annyit kutattak hordozható légkondikat, és négyszer annyit plafonra szerelhető és álló ventilátorokat, valamint légkondikat. Szlovákiában a léghűtőknél hatszoros az érdeklődés, az álló ventilátoroknál pedig majdnem háromszoros; míg Romániában a mobil légkondik domináltak több mint négyszeres keresési számmal.
Bár itt az ősz, a régió országai közül csak nálunk nem nőttek a keresések az iskolai termékek iránt. Szomszédainknál a tolltartók, az iskolatáskák, az uzsonnás dobozok és a tankönyvek is egyre népszerűbbek. Sőt, Bulgáriában a videójátékozással kapcsolatos cikkek is foglalkoztatták az embereket, ugyanis Xboxot, PlayStationt, valamint a gaminghez kapcsolódó bútorokat és eszközöket is böngésztek a potenciális fogyasztók.
Úgy tűnik, hogy rajtunk kívül mindenki készül az „otthonülős-tanulós” szezonra. Ennek fő oka a hazai, kifejezetten magas infláció lehet, ami miatt a magyaroknak meg kell válogatniuk, hogy mire és mikor költenek. Feltételezhetően az iskolai termékek népszerűsége a szezonhoz képest kissé késve indul majd növekedésnek.

Mégse ment ki a divatból a borravaló? Úgy jattolnak a magyarok a futároknak, mintha nem lenne holnap
A legtöbben már megelőlegezve, a kiszállítás előtt adnak és a rendelésszámokhoz arányosan Budapesten kapják a legtöbb borravalót a futárok.

Kivételes akciót robbant a Lidl a héten: ilyen leárazás nem sokszor van, indulhat a roham a boltokba
Beütött a kánikula, az Aldi után most a Lidl akcióz le hűsítő berendezések.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


