A grillsütő-választásnál három szempont számít igazán: mekkora a hely, hány emberre főzünk, és milyen gyakran használjuk.

A múlt héten már a naptári őszbe léptünk, ezzel együtt elkezdődött az iskola is, de az időjárás – és a magyarok keresései – egészen idáig ezt még egyáltalán nem éreztették velünk. Látszik, hogy nem csak mi, magyarok, hanem a teljes régió a hőséggel birkózott és annak enyhítésére keresett megoldásokat a látogató az egyik legnagyobb hazai ár-összehasonlító oldalon és társoldalain.
Itthon a párátlanítók iránti érdeklődés több mint kétszeresére, a ventilátorok, párologtatók és mobil légkondik iránti pedig több mint háromszorosára ugrott - közölte az Árukereső.hu. Majdnem 50 százalékkal több keresés volt statikus légkondicionálókra és az egyszerűbb, olcsóbb megoldást kínáló sötétítőkre.
Csehországban drasztikusabb számokkal találkozhatunk: ott több mint kilencszeresére nőtt az érdeklődés a léghűtők iránt, hétszer annyit kutattak hordozható légkondikat, és négyszer annyit plafonra szerelhető és álló ventilátorokat, valamint légkondikat. Szlovákiában a léghűtőknél hatszoros az érdeklődés, az álló ventilátoroknál pedig majdnem háromszoros; míg Romániában a mobil légkondik domináltak több mint négyszeres keresési számmal.
Bár itt az ősz, a régió országai közül csak nálunk nem nőttek a keresések az iskolai termékek iránt. Szomszédainknál a tolltartók, az iskolatáskák, az uzsonnás dobozok és a tankönyvek is egyre népszerűbbek. Sőt, Bulgáriában a videójátékozással kapcsolatos cikkek is foglalkoztatták az embereket, ugyanis Xboxot, PlayStationt, valamint a gaminghez kapcsolódó bútorokat és eszközöket is böngésztek a potenciális fogyasztók.
Úgy tűnik, hogy rajtunk kívül mindenki készül az „otthonülős-tanulós” szezonra. Ennek fő oka a hazai, kifejezetten magas infláció lehet, ami miatt a magyaroknak meg kell válogatniuk, hogy mire és mikor költenek. Feltételezhetően az iskolai termékek népszerűsége a szezonhoz képest kissé késve indul majd növekedésnek.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


