Sajtburger ízű fánk? Elsőre bizarrul hangzik, de egy kíváncsi TikTok-felhasználó megkóstolta helyetted!

Tovább dagad a Barilla-botrány: arcpirító áron adják a másutt filléres szószokat Magyarországon
Újabb bizonyíték az olcsó nyugati Barillára: a bazsalikomos genovai pesto szósz és a húsos bolognai paradicsomszósz is kétszer annyiba kerül Magyarországon, mint Olaszországban.
Meglepő fényképet tett közzé az Instagramon az Olaszországban nyaraló Kamocsay Ákos borász: a sztoriban megosztott fotón az látható, hogy a Barilla bazsalikomos genovai pesto szósz terméke 2,98 euróba, míg a márka marha- és sertéshúsos bolognai paradicsomszósza 3,69 euróba kerül Olaszországban. A mai, kifejezetten gyenge, 388 forintos árfolyammal számolva a fenti árak 1 156 és 1 432 forintot jelentenek.

Ezzel szemben a szóban forgó termékeket Magyarországon 2 199 illetve 2 599 forintos árakon vásárolhatjuk meg a borász által megosztott Instasztori alapján: a genovai pesto szósz tehát 47,3 százalékkal, a bolognai paradicsomszósz pedig 44,9 százalékkal olcsóbb Olaszországban, mint itthon.
Nem csak a szószok, a tészták is drágábbak itthon
A múlt héten mi is foglalkoztunk azzal a jelenséggel, hogy a Barilla tésztatermékei akár négyszer drágábbak a magyarországi üzletekben, mint kint Olaszországban. Akkor azt írtuk, hogy az ilyen jelentős árkülönbözetet már igen nehéz megindokolni, ám az egyik elfogadható magyarázat az lehet, hogy Magyarországon teljesen máshogy pozícionálják a márkát, mint Nyugat-Európában, ebből pedig az következik, hogy a hazai forgalmazók jelentősen magasabb árat is elkérhetnek a Barilla termékeiért, mint tőlünk nyugatabbra.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


