Unikum, sör, rum, kevert: nem értem mért vagyok reggel levert.

Már a szórakozáson is spórolnak a magyarok: alig járnak el kikapcsolódni, akkor is csak kevés pénzt költenek
A felnőtt lakosság 36 százaléka ritkán jár el kikapcsolódni, mert nem engedheti meg magának. Azoknak a közel negyede azonban, akik rendszeresen szórakoznak, akár 10-20 ezer forint közötti összeget is otthagynak egy-egy közös program során – derült ki egy friss felmérésből. A barátokkal történő szórakozás alkalmával az is jellemző, hogy egy ember vállalja magára a fizető szerepet.
Az OTP Bank friss reprezentatív felméréséből kirajzolódott, melyek a legnépszerűbb programok a magyar lakosság körében. A megkérdezettek 30 százaléka a kávézókat és egyéb beülős helyeket preferálja, ha kikapcsolódásra vágyik. Közel negyedük barátokhoz és házibulikba jár, míg 22 százalék inkább az éttermeket választja. Kicsivel több mint a felnőtt lakosság ötöde koncertre, 18 százalék pedig színházba, múzeumba vagy egyéb kulturális programokra jár. Szintén 18 százalék élményszerző programokat választ, mint például: szabadulószoba, kvízest, kalandpark vagy vezetett városnéző séta. Sportos programokkal 9 százalék üti el az időt. 36 százalék azonban nem nagyon jár el kikapcsolódni, ugyanis nem engedheti meg magának.
„A felmérésből az látszik, hogy az egyik legjellemzőbb fizetési metódus – a válaszadók 31%-a érezte igaznak - az az, hogy egy ember vállalja magára a fizető szerepet és a program végén osztják szét az összeget” – ismertette a felmérés eredményeit Szűcs Judit, az OTP Bank pénzforgalmi területének senior menedzsere.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Ezt nézik meg most a magyarok a hitelfelvételkor
Kutatásunkban arra keressük a választ, hogy olvasóink mi alapján választanak hitelt.


