A magyarok 60 százaléka szokott grillezni, 41 százalékuk pedig legalább havonta egyszer sütöget a szabadban.

Továbbra is az élelmiszerárak alakulása határozza meg a magyarok vásárlási szokásait. A magyarok a múlt héten kétszer annyiszor kerestek rá a a neten cukorra, mint a múlt hónapban.
Egy hónapja még a hőség ellen küzdöttek a magyarok, most az élelmiszerárakkal kezdenek harcolni A Központi Statisztikai Hivatal legfrissebb, júliusi adataiból kiderül, hogy az infláció Magyarországon 20,1 százalékos, az élelmiszereké pedig közel 30 százaléknál tart. Ezt igazolják az Árukereső.hu legújabb adatai is, miszerint a magyarok a múlt héten kétszer annyiszor kerestek rá a cukorra, mint a múlt hónapban. A tudatos fogyasztók a lehető legjobb áron szeretnének hozzájutni az alapvető élelmiszerekhez is, így nem meglepő ez az eredmény. Ugyanezt a tendenciát tapasztalhattuk itthon tavaly ősszel is, amikor a magas infláció miatt, a növekvő energiára mellett hatalmasat ugrott a cukor iránti kereslet.
Alig egy hónappal ezelőtt, a nyári hőhullám kellős közepén a hordozható légkondik iránti érdeklődés több mint háromszorosára ugrott, ahogy a ventilátoroké is. Több mint kétszer annyit kutatták a magyarok a hagyományos klímákat és a léghűtőket is. A régió országaiban is hasonló mértékű változás volt tapasztalható – Szlovákiában, Csehországban, Bulgáriában és Romániában is sokkal jobban foglalkoztatták az embereket azok az eszközök, amikkel jobban el lehet viselni a magas nyári hőmérsékletet.
Most azonban nem tapasztalható ilyen regionális hasonlóság, ez a kiugró érdeklődés az élelmiszerek terén csak Magyarországon figyelhető meg. A csehek és szerbek kanapékat, a szlovákok pedig mikrókat kerestek inkább, míg a szlovénoknál és horvátoknál a generátorok és aggregátorok domináltak ebben a hónapban: utóbbinál közel kilencszeresére ugrott a keresések száma. Az Árukereső.hu adatai rávilágítanak arra, hogy szomszédaink milyen aktuális gazdasági változások függvényében igyekeznek a lehető legjobban és gazdaságosan kijönni az adott szituációkból.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Többtucat termék árát csökkentette a Lidl: ezeknél a leglátványosabb a változás
Az árréstoppal érintett termékeken kívül is jelentős árcsökkentéssel találkozhatnak a vásárlóka a Lidl boltjaiban.
-
Az újratölthető flakonok a kozmetikai iparba is betörtek (+Videó)
A Respray flakonokat már 30 üzletben tölthetjük újra.


