10-ből 8 magyar fogyaszt boltban kapható gyorsfagyasztott, panírozott húsokat, de nem mindegy hogy készítjük el őket.
A kormány még június 1-jén rendelte el a szupermarketek számára a kötelező akciózást, amelyet gyümölcsökre és zöldségekre is alkalmazni kell. A napokban pedig ez a dinnyéket is elérte, amin a termelők és az agrárkamara egyaránt felháborodott.
A kormány június 1-jével rendelte el a multik számára a kötelező akciózást. Ennek értelmében 20 termékkategóriában kell 1-1 szabadon választott terméket a megelőző 30 napban alkalmazott legalacsonyabb árnál legalább 10 százalékkal olcsóbban értékesíteni.
A csavar a történetben ott kezdődik, hogy július 11-én a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK), a Magyar Dinnyetermelők Egyesülete, illetve a FruitVeB Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanács a 24.hu információi szerint nekiment a Pennynek, amiért dinnyeakciót hirdetett. 299 forint helyett ugyanis 229 forintért árulták a dinnyét.
A három szervezet szerint pedig elfogadhatatlan a diszkontlánc lépése, ugyanis szerintük indokolatlan a 229 forintos fogyasztói ár. A szervezetek számítása szerint a hazai görögdinnye beszállítói ára 220 forint körüli szinten van, miközben a Penny 229 forintos fogyasztói ára mindössze 140–150 forintos beszállítói árat feltételez. ez pedig azért probléma, mert ez az összeg még a termelési költségeket sem fedezi.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.