Az emelkedő árak miatt a svájci vásárlók egyre inkább a nagyobb szupermarketeket vagy a határon túli vásárlást választják.

A kormány még június 1-jén rendelte el a szupermarketek számára a kötelező akciózást, amelyet gyümölcsökre és zöldségekre is alkalmazni kell. A napokban pedig ez a dinnyéket is elérte, amin a termelők és az agrárkamara egyaránt felháborodott.
A kormány június 1-jével rendelte el a multik számára a kötelező akciózást. Ennek értelmében 20 termékkategóriában kell 1-1 szabadon választott terméket a megelőző 30 napban alkalmazott legalacsonyabb árnál legalább 10 százalékkal olcsóbban értékesíteni.
A csavar a történetben ott kezdődik, hogy július 11-én a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK), a Magyar Dinnyetermelők Egyesülete, illetve a FruitVeB Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanács a 24.hu információi szerint nekiment a Pennynek, amiért dinnyeakciót hirdetett. 299 forint helyett ugyanis 229 forintért árulták a dinnyét.
A három szervezet szerint pedig elfogadhatatlan a diszkontlánc lépése, ugyanis szerintük indokolatlan a 229 forintos fogyasztói ár. A szervezetek számítása szerint a hazai görögdinnye beszállítói ára 220 forint körüli szinten van, miközben a Penny 229 forintos fogyasztói ára mindössze 140–150 forintos beszállítói árat feltételez. ez pedig azért probléma, mert ez az összeg még a termelési költségeket sem fedezi.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


