31 °C Budapest
Woman chooses sausages in a vacuum package at the grocery store

Itt a vége: legendás magyar termék tűnik el a boltok polcairól, többé nem lehet majd kapni

2023. június 13. 10:55

A Master Good 2020-ban vásárolta fel a Ságát, mely olyan márkákat tudhatott magáénak, mint a Selyemsonka, a Dino vagy az éppen a Füstli. Az elmúlt 3 év a technológiai invesztíció jegyében telt, most jött el az idő arra, hogy az új márka a csomagoláson még hangsúlyosabban megjelenjen. A cég ezzel a lépéssel nem titkolja, fokozatosan elbúcsúzik majd Magyarország egyik legismertebb márkájától, a Ságától. A fogyasztók egyelőre mindkét márkajelzést látják majd a termékeken.

A Sága megvásárlásával a Master Good egyszerre vásárolt márkanevet és piacot, valamint a sárvári gyár készítménygyártó kapacitását” – magyarázza Bárány László, a Master Good tulajdonos-ügyvezetője „A cégcsoportnak korábban nem volt készítménygyára, az akvizícióval vált lehetővé, hogy teljesen bezárjuk az integrációt a továbbfeldolgozói szegmensben. Az azóta eltelt időt a gyártási technológia fejlesztésének szenteltük. A Master Good a modern gyártósorokban hisz. A Sága esetében a menedzsment mindig elkötelezett volt a minőség iránt, általunk kellő tőke is került hozzájuk. Közel 4,5 milliárd forintot költöttünk gépekre, a termékekkel pedig nem csak Magyarországon, de a régióban is megjelenünk.”

További változás az utóbbi években az alapanyag beszerzési forrása. A Sága eddig vásárolt alapanyagokból készítette termékeit, mostantól a baromfifeldolgozó hátternek köszönhetően kizárólag jó minőségű, GMO-mentes termelésből származó csirke alapanyagokat használnak.

A fogyasztók számára a Sága márkanév egy rendkívül magas, valóban közel 100%-os ismertséggel bír. Tudjuk, hogy bátor lépés elengedni egy ilyen márkanevet. Egyelőre a co-branding megoldást választottuk, a termékeken mindkét logo megjelenik, hosszú távon azonban a Master Good márkát tartjuk majd meg. A fogyasztók számára ez jelenti ugyanis a garanciát arra, hogy egy hazai, valóban felelősen működő, több mint 100 éves tudással rendelkező, innovatív vállalat termékét választják

 – magyarázza lépésük okát Bárány László.

Címlapkép: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. június 19. csütörtök
Gyárfás
25. hét
EZT OLVASTAD MÁR?
Pénzcentrum  |  2025. június 18. 21:35