Egyedülálló technológiai megoldással hozták létre az ország első hibrid okosboltját.

Két ütemben összesen 80 tejtermék árát csökkenti tartósan a PENNY. Az áruházlánc a Pénzcentrumot arról tájékoztatta, hogy a kedvezmény mértéke egyes árucikkek esetén a 20 százalékot is eléri. A számokból az látszik, hogy egyre jobban figyelnek az akciókra a vásárlók.
Az áruházlánc
- első körben június 4-én csökkentette 40 tejtermékének árát,
- június 8-tól pedig további 40 tejalapú árucikk kapható még kedvezőbb áron.
A változás a hazai beszállítóktól érkező sajátmárkás és szállítói márkás tejtermékeket érinti. Így a különböző tejek, sajtok, joghurtok és vajak mellett a nemrég teljes megújuláson átesett Sissy-termékcsalád számos terméke is alacsonyabb áron kerül ki a polcokra – tájékoztatta lapunkat a PENNY.
Az egyes érintett kategóriák átlagos árengedménye a következőképpen alakul:
- a tej akár 14%,
- a túrótermékek akár 11%,
- a sajtok pedig akár 16% kedvezménnyel kaphatók.
A tartósan alacsony áron kínált árucikkek mind a 229 üzletben egységesen érhetőek el, a kedvezmény mértéke pedig akár a 20 százalékot is elérheti június 8-tól.
Egyre többen keresik az akciós termékeket
„Általánoságban elmondható, hogy az utóbbi időszak gazdasági nehézségi következtében megnövekedett az akciós termékek iránti kereslet, illetve a vásárlók elkezdtek lefelé vásárolni (például a márkatermék helyett a sajátmárkás alternatívát választják), ezáltal csökkent a magasabb értékű, prémium termékek iránti igény, vásárlási hajlandóság. Láthatóan átalakultak a fogyasztói kosarak, és a vásárlók inkább a kedvezőbb árú alternatívákat keresik egy-egy terméktípus esetén” – válaszolta a Pénzcentrum megkeresésére Vincze Géza beszerzési igazgató.

A szakember hozzátette, hogy a beszállítói ártárgyalások során mindig az a céljuk, hogy a lehető legjobb árat tudják biztosítani a vásárlók számára. „Folyamatosan figyeljük a vásárlói igényeket fogyasztói trendeket és ennek megfelelően alakítjuk a választékunkat. Partnereinkkel mindig hosszútávú együttműködésben gondolkodunk, beszállítóinkkal folyamatosan együtt dolgozunk, hogy versenyképes termékeket biztosítsunk a vásárlók számára”. Vincze Géza elmondta azt is, hogy a PENNY a magyar beszállítókkal és termelőkkel szorosan együttműködik, ennek köszönhetően az alapanyagárak csökkenését adja tovább a fogyasztóknak.
Miért fontos a tejtermék az egészséges táplálkozásban?
A tej a kedvező élettani hatásainak köszönhetően az egészségmegőrzésben és betegségmegelőzésben is fontos alapélelmiszer – írja elemzésében a Tej Terméktanács. Rendszeres fogyasztása támogatja az immunrendszert és szerepet játszhat a szív- és érrendszeri-, a magasvérnyomás-betegség, az elhízás, a csontritkulás és a fogszuvasodás megelőzésében.
A tej és tejtermékek mind mennyiségileg, mind minőségileg a legjobb kalciumforrásoknak számítanak, kiegyensúlyozott, változatos táplálkozás mellett a kalciumfelvételünk 60-70%-a ezen élelmiszerekből származik. Az ásványi anyagok közül említésre méltó még a magnézium, a foszfor és a cink is, továbbá nem hagyható figyelmen kívül a sajtok nagy nátriumtartalma sem.
Szakértők szerint két pohár tej biztosítja többek között a fehérjeigény 20-25, míg a kalciumszükséglet 70 százalékát.
A magyar háztartások havonta átlagosan 4,7 liter tejet fogyasztanak. A 65 év felettieknél ez a szám meghaladja a 6 litert is.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
Portfolio Gen Z Fest 2025


