A legnagyobb hazai láncok is ráfeküdtek a BlackFriday-re, mi pedig jól megmutatjuk, mit akcióztak le leginkább.
Két ütemben összesen 80 tejtermék árát csökkenti tartósan a PENNY. Az áruházlánc a Pénzcentrumot arról tájékoztatta, hogy a kedvezmény mértéke egyes árucikkek esetén a 20 százalékot is eléri. A számokból az látszik, hogy egyre jobban figyelnek az akciókra a vásárlók.
Az áruházlánc
- első körben június 4-én csökkentette 40 tejtermékének árát,
- június 8-tól pedig további 40 tejalapú árucikk kapható még kedvezőbb áron.
A változás a hazai beszállítóktól érkező sajátmárkás és szállítói márkás tejtermékeket érinti. Így a különböző tejek, sajtok, joghurtok és vajak mellett a nemrég teljes megújuláson átesett Sissy-termékcsalád számos terméke is alacsonyabb áron kerül ki a polcokra – tájékoztatta lapunkat a PENNY.
Az egyes érintett kategóriák átlagos árengedménye a következőképpen alakul:
- a tej akár 14%,
- a túrótermékek akár 11%,
- a sajtok pedig akár 16% kedvezménnyel kaphatók.
A tartósan alacsony áron kínált árucikkek mind a 229 üzletben egységesen érhetőek el, a kedvezmény mértéke pedig akár a 20 százalékot is elérheti június 8-tól.
Egyre többen keresik az akciós termékeket
„Általánoságban elmondható, hogy az utóbbi időszak gazdasági nehézségi következtében megnövekedett az akciós termékek iránti kereslet, illetve a vásárlók elkezdtek lefelé vásárolni (például a márkatermék helyett a sajátmárkás alternatívát választják), ezáltal csökkent a magasabb értékű, prémium termékek iránti igény, vásárlási hajlandóság. Láthatóan átalakultak a fogyasztói kosarak, és a vásárlók inkább a kedvezőbb árú alternatívákat keresik egy-egy terméktípus esetén” – válaszolta a Pénzcentrum megkeresésére Vincze Géza beszerzési igazgató.
A szakember hozzátette, hogy a beszállítói ártárgyalások során mindig az a céljuk, hogy a lehető legjobb árat tudják biztosítani a vásárlók számára. „Folyamatosan figyeljük a vásárlói igényeket fogyasztói trendeket és ennek megfelelően alakítjuk a választékunkat. Partnereinkkel mindig hosszútávú együttműködésben gondolkodunk, beszállítóinkkal folyamatosan együtt dolgozunk, hogy versenyképes termékeket biztosítsunk a vásárlók számára”. Vincze Géza elmondta azt is, hogy a PENNY a magyar beszállítókkal és termelőkkel szorosan együttműködik, ennek köszönhetően az alapanyagárak csökkenését adja tovább a fogyasztóknak.
Miért fontos a tejtermék az egészséges táplálkozásban?
A tej a kedvező élettani hatásainak köszönhetően az egészségmegőrzésben és betegségmegelőzésben is fontos alapélelmiszer – írja elemzésében a Tej Terméktanács. Rendszeres fogyasztása támogatja az immunrendszert és szerepet játszhat a szív- és érrendszeri-, a magasvérnyomás-betegség, az elhízás, a csontritkulás és a fogszuvasodás megelőzésében.
A tej és tejtermékek mind mennyiségileg, mind minőségileg a legjobb kalciumforrásoknak számítanak, kiegyensúlyozott, változatos táplálkozás mellett a kalciumfelvételünk 60-70%-a ezen élelmiszerekből származik. Az ásványi anyagok közül említésre méltó még a magnézium, a foszfor és a cink is, továbbá nem hagyható figyelmen kívül a sajtok nagy nátriumtartalma sem.
Szakértők szerint két pohár tej biztosítja többek között a fehérjeigény 20-25, míg a kalciumszükséglet 70 százalékát.
A magyar háztartások havonta átlagosan 4,7 liter tejet fogyasztanak. A 65 év felettieknél ez a szám meghaladja a 6 litert is.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.