November közepéig 700 millió palackot, üveget és dobozt váltottak vissza Magyarországon az új visszaváltási rendszerben.
A Lidl Magyarország a rendeletben előírt 10 százalékos árcsökkentés helyett többet ad vásárlóinak, így a kedvezmények mértéke 20- 50 százalékot között alakul a június 1-jétől életbe lépő kötelező akciók esetében. Az ruházlánc célja, hogy stratégiai törekvéseivel összhangban támogassa a magyar családokat és a lehető legjobb árak biztosításával segítse őket a mindennapi bevásárlásban.
A diszkontlánc január óta folyamatosan csökkenti az árakat, többek között a beszerzési árak csökkenéséből adódó, valamint azon is túlmutató árelőny azonnali továbbadásával már több mint 500 termék árát mérsékelte, amit a kötelező akciókkal tovább folytat. Ennek eredményeként a vállalat az akcióköteles termékkategóriákból egy-egy terméket a június 1-jétől életbe lépő rendeletben előírt 10 százalék helyett, jelentősen nagyobb mértékben, akár 20-50 százalék közötti kedvezménnyel kínál vásárlóinak, ami a fogyasztók számára jelentős megtakarítást eredményezhet.
Az áruházlánc ezirányú intézkedésnek köszönhetően a 2023. június 1-jétől június 7-ig tartó időszakban többek között a friss húsok és húskészítmények esetében 25-30% kedvezményt biztosít majd, míg az érintett tej és tejtermékek, valamint a pékáruk 25-40 százalék közötti akciókkal lesznek elérhetőek, továbbá a megjelölt gyümölcsöket 25-30 százalék kedvezménnyel lehet majd megvásárolni.
Vállalatunk folyamatosan azon dolgozik, hogy Magyarország Kormányának stratégiai törekvéseivel összhangban támogassa a magyar embereket, és ennek keretében már ezidáig is számos lépést tettünk. Legújabb intézkedésünknek, a „Többet adunk” akciónknak köszönhetően a kötelező 10 százalékos árcsökkentés helyett 20-50 százalékkal mérsékeljük az árainkat az érintett termékek esetében, ami az első héten átlagosan 31 százalékos kedvezményt jelent. Piacvezető áruházláncként fontosnak tartjuk, hogy minden esetben a lehető legjobb árakat tudjuk biztosítani, hiszen így tudunk maximálisan vásárlóink mellett állni.
– emelte ki Tőzsér Judit a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője. A Lidl legfrissebb, 22. heti akciós újsága, amelyben helyet kapnak a június 1-jétől életbe lépő, kötelező akció alá eső termékek, már május 27-től, szombattól elérhető online és az áruházakban is.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.