Beautiful blonde women wearing glasses, in a denim jacket and a skirt, shopping for milk in the supermarket. She is holding two cartons of milk and choosing which one to buy.

Óriási bejelentést tett az Aldi, változás jön a boltokban: mit válaszol erre a Lidl, Spar, Tesco?

2023. május 23. 10:30

Jelentős változásokkal fognak találkozni a jövőben az ALDI vásárlói az áruházak tejtermékhűtőinél. A vállalat az ALDI SÜD csoport többi tagvállalatához hasonlóan a „MILFINA” helyett a jövőben egységesített márkanév, a „MILSANI” alatt forgalmazza a tejtermékeket, így megújul majd az árucikkek csomagolása is. A kizárólag magyar beszerzésből, magyar alap-, illetve nyersanyagokból készülő KOKÁRDÁS márka továbbra is elérhető lesz Magyarországon.

Közleményében az Aldi azt írja: arra törekszik a tejválaszték kialakításakor, hogy a lehető legtöbb vásárló megtalálja a számára ideális élelmiszert. Ennek érdekében tovább bővítette tejtermékei választékát, és jelenleg mintegy 270 árucikket kínál üzletei polcain. A hagyományos magyar konyha alapanyagain túl – mint például a rögös túró, a tejföl, a natúr joghurt, a trappista sajt – az ALDI előszeretettel lepi meg a vásárlókat egy-egy különlegességgel, magyar vagy nemzetközi ritkaságokkal – például a skyr joghurttal vagy épp francia és svájci sajtokkal –, hogy minél változatosabb termékekkel, ízekkel gazdagítsa a fogyasztók hétköznapjait.

A tejtermékek még könnyebb azonosítása érdekében az ALDI a jövőben egységesíti tejtermékkínálatát és MILSANI név alatt forgalmazza tejtermékeit, legyen szó akár hazai, akár nemzetközi beszerzésű árucikkekről. A termékek új dizájnnal készülő, egységes arculatú csomagolást kapnak majd. A tejek esetében a még könnyebb beazonosítás érdekében változni fog a termékek zsírszázalék szerinti színezése is: a jövőben a 1,5%-os kék, a 2,8%-os piros, a 3,5%-os pedig fekete színű lesz.

A laktózmentes tejtermékek is MILSANI név alatt lesznek kaphatók; ez a laktózmentes tej a jövőben lila, míg a 3,5%-os laktózmentes tej fekete és lila színű dobozt kap. Három termék, az UHT tejek közül a 2,8%-os MILSANI és az 1,5%-os KOKÁRDÁS, ESL tej esetében a 2,8%-os MILSANI dobozán pedig QR-kódot is találnak a vásárlók, amely beolvasva az ALDI honlapján található online szórólapra vezeti a vásárlót.

A magyar beszerzésű MILSANI tejtermékeket könnyű lesz felismerni, hiszen a csomagoláson a termék eredetére utaló nemzeti színű szalag mellett a már megszokott Magyar Termék, illetve Hazai termék védjegyek jelölésekkel is megtalálhatók lesznek. A MILSANI márka mellett továbbra is elérhetők maradnak az ALDI Magyarország által 2017 óta kínált, belépő árkategóriás KOKÁRDÁS márka termékei, amelyek kizárólag hazai tejből, magyar szállítók üzemeiben készülnek. Ez a termékcsalád is folyamatosan bővül, az elmúlt öt évben megkétszereződött a KOKÁRDÁS név alatt kínált termékek száma, jelenleg immár 21 tejtermék viseli a magyar zászlóból készült kokárdát a csomagolásán, tavaly például jegeskávékkal bővült a választék.

JÓL JÖNNE 3,3 MILLIÓ FORINT?

Amennyiben 3 300 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 70 324 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,61%), de nem sokkal marad el ettől az UniCredit Bank 71 484 forintos törlesztőt (THM 11,39%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)

Új tejmárkánk modern dizájnja segíti a vásárlók egyszerűbb tájékozódását. A csomagoláson kívül nem változik sem a receptúra, sem a termékek beltartalma. A jövőben is örömmel veszünk részt a tejtermékek, illetve a származási országok népszerűsítésében, így a Magyar termék, Hazai termék védjegyek, illetve a Tejszív logó továbbra is megtalálhatók lesznek a csomagoláson. A márka egységesítésétől az ALDI SÜD további költségcsökkentést vár, amelynek köszönhetően még alacsonyabb áron biztosíthatjuk a családok ellátását friss, minőségi tejtermékekkel

– mondta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatója.

Címlapkép: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. június 5. csütörtök
Fatime
23. hét
EZT OLVASTAD MÁR?