Szoboszlai Dominik után a második magyar játékos igazolt a Mersey-partiakhoz.

Így spórolhatod meg egy nyaralás árát a mindennapi bevásárlásodon: mindenkinek működhet a trükk
Az elmúlt fél évben szerinte már követhetetlen a drágulás a magyar boltokban, ezért sokan, akik a határ közelében laknak, a szomszédos országokba járnak át - akár hetente többször is.
Mosószer, öblítő, papírtörlő, sampon, sajt, kávé, gyümölcslé – egy friss kutatás szerint a magyarok egyre kevesebbet tudnak megvenni ezekből a termékekből. A NielsenIQ piackutató felmérése szerint ezeknek a termékeknek zuhant a legnagyobbat a forgalma az üzletekben a meglódult infláció miatt.
Az RTL Házon kívül című műsorában olyan magyarokat mutattak be, akik inkább Szlovákiában, vagy Horvátországban vásárolnak be, hiszen ott szinte minden olcsóbb. Szerinte azzal, hogy átjárnak vásárolni, egy év alatt egy nyaralás árát spórolják meg, és idén azt is Horvátországban fogják megejteni.
Krisztina tíz terméken 2700 forintot takarított meg: egy klasszikus fekete teára például 699 forint helyett 440-et költött, fél kiló spagettire 929 forint helyett 699-et, egy kiló kávéra 3660 forint helyett 2435 forintot, és a banánt, sajtot is olcsóbban szerezte be, előbbin 260 forintot, utóbbin 170 forintot spórolt.
Zoltán két csomag vécépapírért, két karton tejért, két csomag spagettiért, két kiló, 90 százalékos hústartalmú virsliért, öt étolajért, mosogatószerért és egy tonhalért 25 600 forintot hagyott a boltban, szerinte Magyarországon legalább 7-8 ezer forintért többet fizetett volna.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


